در حال بارگذاری ...
بهمن صادق حسنی خبر داد:

تئاتر گیلان با «هیاهو» آغاز شد!

اولین اجرای نمایش خیابانی سال ۱۳۹۹ در گیلان، با نمایش «هیاهو» کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر  از گیلان، بهمن صادق حسنی درباره ویژگی‌های طرح «من، تو، ما، تئاتر، زندگی، کرونا» گفت: این طرح، خون تازه‌ای به کالبد کم‌جان تئاتر گیلان جاری کرد.

عضو انجمن هنرهای نمایشی گیلان افزود: از روز شنبه 24 خرداد، نمایش‌های «هیاهو» به نویسندگی و کارگردانی ساحل احمد دوست، «سین مثل سرباز» کاری احمد نیک‌قلب، «دردسر رفتگر» به نویسندگی و کارگردانی محمد جعفری‌لفوت، «به من دست نزن» کاری از امیر حامد، «عروس باران» نویسنده و کارگردان محمود فرضی‌نژاد، «حکم جلب» اثری از هومن میرمعنوی و «روزگار تلخ با طعم پپرونی» به نویسندگی و کارگردانی آرزو علیپور اجرای خود را آغاز کردند.

«من، تو، ما، تئاتر، زندگی، کرونا» طرحی است که از 21 تا ۳۱ خردادماه با مدیریت دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی به اجرا در می‌آید.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رونمایی شد
با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رونمایی شد

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان که از 19 تا 22 مهر در این شهرِ گیلان برگزار خواهد شد، با حضور مدیران استان و شهرستان و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه، رونمایی شد.

|

نظرات کاربران