در حال بارگذاری ...
در دیدار وزیر ارشاد و معاون هنری با خانواده محمدعلی کشاورز مطرح شد

قلب رئوف و مهربان ایشان کاملا در کلام‌شان مشخص بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر با حضور در منزل زنده یاد محمدعلی کشاورز، یاد و خاطره وی را گرامی و برای خانواده آن مرحوم طلب صبر و شکیبایی کرد.

 به گزارش ایران تئاتر در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دختر مرحوم استاد کشاورز با یادآوری دیدار سال گذشته خود با آن مرحوم و مطرح کردن برخی خاطرات آن روز خاطرنشان کرد: در آن دیدار زمانی که مرحوم استاد محمدعلی کشاورز از هنر نقاشی شما که روی دیوارهای منزل بود سخن می‌گفت برق نگاه پدر کاملا مشهود بود.
همچنین در این دیدار صالحی ضمن تسلیت به برادر و خواهر آن مرحوم گفت: استاد کشاورز جزء هنرمندانی بود که شاید دیگر مانند ایشان تکرار نشود، قلب رئوف و مهربان ایشان کاملا در کلام‌شان مشخص و انسان از هم ‌سخنی با وی هیچگاه سیر نمی‌شد.
در این دیدار سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی و محمد طباطبایی، مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.




مطالب مرتبط

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند
مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین» با بیان اینکه داریوفو براین باور است که هیچ‌چیز به اندازه خنده، قدرت را هراسان نمی‌کند، این اثر را نمایشی دانست که مخاطب را به فکر وامی‌دارد.

|

نظرات کاربران