در حال بارگذاری ...
با پایان گرفتن زمان ارسال آثار

جشنواره مجازی نمایشی خلاقیت به وقت کرونا به مرحله داوری رسید

داوری نخستین جشنواره مجازی نمایشی «خلاقیت به وقت کرونا» در استان تهران با حضور هیات داوران و و حمیدرضا صفار رئیس انجمن نمایش استان تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایران تئاتر تهران داوری نخستین جشنواره مجازی نمایشی «خلاقیت به وقت کرونا» با حضور هیات داوران، استاد علی خوسیانی، محمد جواد قباد پور، علیرضا ترامشلو و حمیدرضا صفار رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و محمود برزگر رئیس داره فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی سالاری مقدم مدیربخش تولید مجموعه اوینار و کارنامه سینما درمجموعه آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار و کارنامه سینما شهرستان قرچک  با بررسی آثار رسیده در چهار بخش نمایش، نمایش عروسکی، دابسمش و اسنتد آپ کمدی برگزار شد.
علیرضا ترامشلو مدیر آموزشگاه اوینار،ضمن تقدیر از کلیه هنرمندانی که به نخستین جشنواره مجازی نمایشی «خلاقیت به وقت کرونا» ارسال اثر داشته اند بیان داشت: تنوع آثار رسیده در چهار بخش و تعدد آثار از 14 استان  آن هم در صورتی که این جشنواره صرفا" برای استان تهران بود حقیقتا" مایه دلگرمی ماست، چرا که علیرغم تبلیغات صرفا" در فضای مجازی مقدمات حضور هنرمندان عزیزی از 14 استان را فراهم کرد.

ترامشلو افزود: تنوع و تعدد آثار رسیده به جشنواره، کار هیات داوری را بسیار طولانی کرد و انتخاب آثار را  به جهت بالا بودن کیفیت آثار دریافتی سخت تر کرد.

وی همچنین با تشکر از همکار پرتلاش خود علی سالاری مقدم، از حضور هیات داوران و رئیس انجمن نمایش هنرهای نمایشی استان تهران تشکر و قدردانی کرد و خاطر نشان نمود، خوشبختانه تخصص و تجربه هیئت داوران و اتفاق نظر کم نظیر ایشان در انتخاب آثار رسیده به دبیر خانه جشنواره را یکی از نقاط مثبت این جشنواره بیان کرد و افزود: دیدن این همه استعداد در حوزه نمایش استان تهران و دیگر استانها شگفت انگیز است و بنا به تایید هیات محترم داوران انتخاب ها را دشوار می کند.

گفتنی است تعداد 167 اثر نمایشی از 14 استان به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است که با پایان داوری آثار رسیده پس از ساعت ها بحث و گفتگو تعدادی از آثار توسط هیات داوران، برگزیده و شایسته تقدیر معرفی و انتخاب شدند.

 جشنواره هنری خلاقیت به وقت کرونا به همت آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی اوینار  کارنامه سینما ، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک واستان تهران ،کانون بسیج هنرمندان شهرستان قرچک و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک و با حمایت مجموعه تعمیرگاهی سلگی با هدف پویایی فعالیت هنرمندان در دوران قرنطینه و تعطیلی اماکن فرهنگی و هنری به صورت مجازی و با هدف تقویت کمپین در خانه بمانیم برگزار شد  و زمان اختتامیه و تجلیل ومعرفی آثار برگزیده جشنواره متعاقبا" اعلام خواهد شد.




نظرات کاربران