در حال بارگذاری ...
رئیس کانون نمایشگران خیابانی: پس از انتخاب مجدد گفت :

دغدغه اصلی ما تداوم اجراها بعد از مدت‌ها تعطیلی است

شهاب راحله که در تازه‌ترین انتخابات هیئت مدیره کانون نمایشگران خیابانی به عنوان رئیس انتخاب شد گفت: دغدغه اصلی اهالی تئاتر تداوم اجرای نمایش بعد از مدت ها تعطیلی تئاتر است.

به گزارش ایران تئاتر شنبه سی و یک خرداد ماه 99، انتخابات رئیس کانون نمایشگران خیابانی در خانه تئاتر با حضور ابوذر چهل امیرانی ، ژاله کاظمی، شهاب راحله، حمید رضا نوری، محمود عباس زاده، زهرا غلامی و میلاد مولوی برگزار شد و مرتضی وکیلیان به عنوان بازرس در انتخابات حضور داشت. در این نشست به اتفاق آراء شهاب راحله برای دومین بار به عنوان رئیس کانون نمایشگران خیابانی انتخاب شد.
در حاشیه این نشست شهاب راحله در گفتگو با خبرنگار ایران تئاتر گفت : مهمترین موضوع آرزوی سلامتی برای همه هموطنان و همه مردم را دارم  و امیدوارم این روزهای کرونایی که برای همه مردم و شاید بیشتر برای اهالی تئاتر سخت است عبور کند.
 او در ادامه اضافه کرد: در ابتدا لازم می دانم از دوست و همکار گرامی ام محمود عباس زاده بابت تمام تلاش ها و پیگیری هایش در کانون نمایشگران خیابانی تشکر و قدردانی کنم و البته مایه خرسندی بنده است که ایشان همچنان در هیئت مدیره انجمن حضور دارند و کمک حال کانون هستند.
شهاب راحله در پاسخ به اینکه الویت های شما در دوره جدید ریاست چیست ؟ گفت: دغدغه اصلی اهالی تئاتر اجرای نمایش بعد از مدت ها تعطیلی تئاتر است ، من هم به سهم خودم تلاش خواهم کرد برای اجرای عموم نمایشگران خیابانی فضایی ایجاد کنیم تا اجرای عموم بروند که فکر می کنم مهمترین دغدغه اعضا کانون است.
راحله اضافه کرد: در آخر هم ضمن تشکر از همراهی و اعتماد اعضا هیئت مدیره کانون نمایشگران خیابانی بخاطر انتخاب حقیر به عنوان مدیر کانون  ، همه تلاشم را خواهم کرد تا توانایی و مشاوره های این هیئت انصافا متعهد و کاربلد تمام استفاده را ببرم تا بتوانیم در کنار هم، برگزاری ورکشاپ های تخصصی نمایش خیابانی ، ایجاد پرتال کانون نمایشگران خیابانی و چاپ کتاب دراین  زمینه  و حمایت از پایان نامه ها با موضوع نمایش خیابانی را که در دستور کار قرار داده ایم را به نتیجه برسانیم و از همین فرصت استفاده می کنم و از همه اعضا محترم کانون و هر آن کسی که در زمینه نمایش خیابانی فعالیت دارد با ما در ارتباط باشد و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت ارتقا این حوزه با ما در میان بگذارد.




نظرات کاربران