در حال بارگذاری ...
علیرضا دهقانی درباره جدید ترین نمایش مجازی اش گفت:

ساخت عروسک‌های جک و لوبیای سحر آمیز در حال انجام است

ایران تئاتر:دهقانی گفت: نمایش جک و لوبیای سحر آمیز کار کودک است و ساخت عروسک ها را مژده زکریا پور انجام داده است وعروسک‌گردان‌های نمایش هم عضو گروه تئاتری خنیا هستند.

علیرضا دهقانی در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر درباره فعالیت‌های جدید تئاتری خود گفت: در مدت تعطیلی سالن های نمایشی با سایت آنلاین نمایش نت همکاری داشتم و نمایش بازی زندگی به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار گرفت. متن بازی زندگی را ماندانا عبقری نوشته است. این کار در پردیس تهران تهران با سه دوربین تصویر برداری شد. در این نمایش من و ماندانا عبقری بازی داریم و داستانش درباره زندگی یک زن و مرد پابه سن گذاشته است که در گذشته تئاتر کار می کردند و در زمان حال به مرور خاطرات زندگیشان مشغول هستند. با توجه به فضای شاد و مثبت نمایش به هرحال در این شرایط دیدنش برای مخاطب جذابیت دارد و برای جذابیت بیشتر اثر از تکنیک های مختف تئاتری مثل سیاه بازی هم استفاده کردیم.

وی درباره میزان استقبال مخاطبان از تئاترهای آنلاین گفت: استقبال خوب و قابل قبولی از تئاترهای آنلاین در فضای مجازی انجام شده است و دوستان تشویق می کنند که این کار را ادامه بدهم. به لحاظ مالی در این شرایط درآمدی نصیب گروه‌های اجرایی می‌کند و نقطه امیدواری است.

دهقانی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اجرای آنلاین نمایش جک و لوبیای سحر آمیز افزود:  نمایش جک و لوبیای سحر آمیز کار کودک است و ساخت عروسک ها را مژده زکریا پور انجام داده است و عروسک‌گردان‌های نمایش هم عضو گروه تئاتری خنیا هستند.

این کارگردان درباره سایر کارهای جدیدش گفت: قرار است نمایش دل و شاهزاده مغرور را ابتدا در فرهنگ سرای نیاوران و در ادامه در فرهنگ سرای قیطریه به روی صحنه ببرم. متن این نمایش را نیز ماندانا عبقری نوشته است و نمایش کار عروسکی با بازیگر است و داستان معروف زشت و زیبا ایرانیزه شده است و پیام اصلی نمایش بحث آفت های غرور است که باعث بدی و زشتی روح می شود و تواضع باعث زیبایی روح می شود. خودم، ماندنا عبقری و راشین رضایی در این نمایش بازی داریم.

 

علیرضا دهقانی از جمله هنرمندان موفق تئاتری است که در حوزه‌های نویسندگی و تالیف، کارگردانی و بازیگری نمایش حضور موثری را تجربه می کند و موسس گروه تئاتری خنیا است. حواست کجا بود، بازی زندگی و جادوی کلاه از جمله کارهای موفق کارنامه کاری او محسوب می شوند. دهقانی جدا از فعالیت در صحنه تئاتر، بازیگری در مدیوم تلویزیون را در کارنامه کاری خود دارد و در سمت‌های اجرایی هنری نمایش نیز فعالیت داشته است. شهرزاد، عروج، معراج، مرگ، سبوی عشق، پنیرک، یاس بی‌نهایت، شاهزاده و خرس، نگذار کسی تنها بماند، رفیق، آبی ترین آسمان، شاهزاده خوشبخت، شیر ترسو و نهضت تابستان از جمله کارهای موفق کارنامه دهقانی هستند.

 

 

  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران