در حال بارگذاری ...
جودی دنچ در واکنش به شرایط بد هنرمندان عنوان کرد

برای نجات تئاتر انگلستان به کمک دولت نیاز است

جودی دنچ بازیگر مشهور تئاتر، تلویزیون و سینما اطمینان ندارد که بتواند شاهد بازگشایی سالن‌های تئاتر انگلستان پس از شیوع بیماری کووید-۱۹ در جهان باشد

به گزارش ایران تئاتر جودی دنچ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی چهار ذکر کرد که اطمینان ندارد صنعت تئاتر بتواند  بدون کمک دولت انگلستان دوباره احیا شود و نجات پیدا کند.چنانچه برنامه‌های زنده مانند تئاتر از اولویت خارج شده است اما کسب و کارهای دیگر آرام آرام بازگشایی می‌شوند.

باوجودی که رستوران‌ها، کافه‌ها و سالن‌های سینما از روز چهارم ژوئیه در انگلستان بازگشایی خواهند شد اما  برطبق نظر دولت انگلستان سالن‌های تئاتر کماکان تا اطلاع ثانوی باید تعطیل بمانند.

مشکلات اقتصادی گریبان تعدادی از سالن‌های قدیمی مانند « اولد ویک» را گرفته است.

جودی دنچ می‏گوید:«حس نومیدکننده‌ای است...آیا سالن‌ها دوباره بازگشایی خواهند شد؟نمی‌دانم. قطعا عمر من کفاف نخواهد داد که بازگشایی سالن‌های نمایش را ببینم.»

جودی دنچ در ادامه تصریح می‏کند:«من نمی‌گویم که باید تئاتر را نسبت به دیگر کسب و کارها اولویت قرار داد اما  این تعطیلی تاثیر بسیار  جدی بر همه ما گذاشته است.»

جودی دنچ بازیگری را با تئاتر و سالن «اولد ویک» در سال  1957 آغاز کرد.درچند سال بعد او در نمایش‌های متعددی از آثار شکسپیر روی صحنه رفت.او همچنین در سینما نیز فعالیت خود را در مقام بازیگر شروع کرد. ظرف بیست سال بعدی جودی دنچ را یکی از تاثیرگذارترین بازیگران تئاتر  انگلستان برمی‌شمردند.او جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای فیلم «شکسپیرعاشق» ساخته جان مدن در سال 1998 دریافت کرد.

 جود دنچ عقیده دارد اگر سالن‌های تئاتر هم‌اکنون تعطیل و تاریک باشد. نمی‌دانم قرار است چه زمانی برگردیم. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که تئاتر احیا شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران