در حال بارگذاری ...
همزمان با رادیو سلامت در رادیو نمایش

سریال طنز«ازدواج به سبک بابا بزرگ » به آنتن می‌رود

«ازدواج به سبک بابا بزرگ » سریال طنز هفت قسمتی است که به سفارش شبکه سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی تولید شده است ، همزمان از رادیو سلامت ، از رادیو نمایش نیز پخش می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، سمیرا شکوهی نویسنده«ازدواج به سبک بابا بزرگ » درباره داستان این نمایش توضیح داد : در این سریال مهرداد جوان ۲۲ ساله ایست که به دختر همسایه ی جدیدشان علاقه مند می شود و پدربزرگ او سعی میکند به او یاری برساند تا به خواسته ی خود برسد در حالی که پدرو مادر مهرداد مخالف ازدواج زودهنگام او هستند.
وی ادامه داد : البته اصل ماجرا فقط همین نیست و پدربزرگ سعی می کند باروشهای قدیمی کار مهرداد راپیش ببرد اما پایان ماجرا اتفاقی دیگر رخ می دهد.
مجموعه رادیویی «ازدواج به سبک بابا بزرگ »به نویسندگی سمیرا شکوهی ، کارگردانی رضا عمرانی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی
حمیدیزدانی، شمسی صادقی و محمدآقامحمدی،مهرداد مهماندوست، راضیه مومیوند، معصومه عزیزمحمدی ،کامیارمحبی، مسعودزنوزی راد،بهادر ابراهیمی، شیوارفیعیان و فریبا طاهری تا پایان هفته هر روز ساعت 21:30 از رادیو سلامت پخش می شود و رادیو نمایش آن را ساعت 6:15 دقیقه صبح به روی آنتن می برد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران