در حال بارگذاری ...
با همکاری دانشکده علوم پزشکی تهران

جشنواره نمایشنامه نویسی «تئاتر سپید» برگزار می‌شود

اولین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی تخصصی تئاتر پزشکی با عنوان «تئاتر سپید» در ایران تماشا و با همکاری دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایران تماشا این تماشاخانه با همکاری مرکز دیابت پژوهشگاه غدد و بیماری های متابولیک دانشکده علوم پزشکی تهران اولین جشنواره نمایشنامه نویسی تئاتر سپید در حوزه سلامت ، پیشگیری و درمان ، با محوریت شناخت بیماری دیابت را برگزار می نماید .
این جشنواره در پایان مردادماه سال جاری به دبیری امید اسدی در ایران تماشای تهران به کار خود پایان خواهد داد.
فراخوان این جشنواره پس از صدور مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که پس از پایان این جشنواره بلافاصله ۱۲ منتخب از این جشنواره اول در جشنواره نمایشنامه خوانی سپید خوانش خواهد شد و پس از آن جشنواره بین المللی تئاتر صحنه ای سپید نیز با شش اثر برگزیده این جشنواره به اجرا خواهید رسید.
جشنواره نمایشنامه نویسی تئاتر سپید با محوریت سلامت پیشگیری و درمان در اولین دوره خود با موضوع بیماری دیابت به دبیری امید اسدی در ایران تماشا برگزار خواهد شد.
دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر سپید : تماشاخانه ایران تماشا - تهران ، خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل پل حافظ و خیابان استاد نجات الهی کوچه سمنان پلاک ۳
کد پستی : 1596665511

02188935663_09034934167
info@tamashatheater.co
www.tamashatheater.co

 




نظرات کاربران