در حال بارگذاری ...
به منظور گرامی‌داشت هنرمند فقید

آثاری با حضور سیروس گرجستانی به روی آنتن می‌رود

در پی درگذشت سیروس گرجستانی، دو فیلم «ماه از روی سکو» و «بله برون» و همچنین مستند «پرتره رخ» در گرامی‌داشت یاد این بازیگر از شبکه‌های دو، نمایش و مستند پخش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به مناسبت درگذشت مرحوم گرجستانی دو فیلم در یادبود این هنرمند فقید از شبکه‌های دو و نمایش پخش می‌شود.
دو فیلم سینمایی «ماه از روی سکو» جمعه ۱۳ تیر ماه ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد از شبکه دو و «بله برون» جمعه ساعت ۱۱ صبح از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
همچنین مستند «پرتره رخ» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی و کارگردانی سیاوش گرجستانی با موضوع زندگی مرحوم گرجستانی جمعه (13 تیر ماه) ساعت 19 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
روز جمعه (۱۳ تیرماه)، فیلم سینمایی «بله برون» به کارگردانی داوود موثقی، تهیه کنندگی خسرو امیر صادقی و با بازی هنرمند فقید، سیروس گرجستانی در ساعت ۱۱ صبح از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
علاوه بر مرحوم گرجستانی، زنده یادان جمشید مشایخی و محمود بهرامی و نیز ثریا قاسمی، فتحعلی اویسی، خسرو امیرصادقی، شراره درشتی، بهزاد رحیم خانی و ... از دیگر بازیگران «بله برون» هستند.
سیروس گرجستانی متولد سال ۱۳۲3 در بندرانزلی بود که از اواخر دهه ۴۰ فعالیت خود را در تئاترآغاز کرد. او با بیش از نیم قرن فعالیت هنری خود در فیلم‌ها، سریال‌ها و تئاترهای زیادی حضور یافت و سرانجام روز گذشته  در سن ۷۶ سالگی درگذشت.




نظرات کاربران