در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه اولین دوره

جدول اجرایی جشنواره استندآپ کمدی آنلاین منتشر شد

جدول اجرایی بخش مسابقه اولین جشنواره استندآپ کمدی آنلاین برای برگزاری از ۱۳ الی ۲۵ تیرماه ۹۹ از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، از سوی دبیرخانه اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین، جدول اجرایی جشنواره برای برگزاری از 13 الی 25 تیرماه 99 به صورت مجازی و با اجرای 67 شرکت کننده در بخش مسابقه جشنواره منتشر شد.

طبق اعلام جدول جشنواره اجراهای این دوره از جشنواره که از 14 تیرماه ساعت 22 آغاز شده هر شب هفت شرکت کننده به اجرای استندآپ می پردازند.

در روز شنبه 14 تیرماه و از ساعت 22:10 فرناز گلناری از اهواز اجرا خواهد داشت و در ادامه و از ساعت 22:20 حمید موحدیان از تهران استندآپ خود را اجرا می کند و سپس از ساعت 22:30 آرش رضایی از بندرماهشهر و در ادامه از ساعت 22:40 عباس خادم از شوشتر استندآپ خود را اجرا می کنند.

در بخش دوم روز شنبه 14 تیرماه و از ساعت 23:20 پدرام مصفا از بهبهان و از ساعت 23:30 سعید قمری از ابرکوه و از ساعت 23:50 رضا نظری از ایذه استندآپ خود را اجرا خواهد کرد.

اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین پاسداشت و تقدیر از مراد کیانپور اولین استندآپ کمدین ایران بعد از انقلاب با شعار «کرونا در چنگال مدافعان سلامت» به دبیری حسین محمدی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند اجراهای این جشنواره را به صورت Live از صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.com/standup_festival/  دنبال نمایند.




نظرات کاربران