در حال بارگذاری ...
مجید مظفری در برنامه گیومه گفت:

سیروس گرجستانی با صبوری با اتفاقات روبرو می‌شد

مجید مظفری،امیر غفارمنش،پیام دهکردی و ستاره اسکندری در برنامه زنده رادیویی «گیومه» رادیو نمایش از زنده یاد سیروس گرجستانی گفتند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،آنچه می خوانید خاطراتی است که مجید مظفری،امیر غفارمنش،پیام دهکردی و ستاره اسکندری از زنده یاد سیروس گرجستانی داشتند.

مجید مظفری: صبر ایشان زبانزد بود
زنده یاد گرجستانی یکی از انسان‌هایی بود که بسیار تلاش کرد و زحمت بسیاری کشید.
منزل ایشان در گوهردشت بود و او همیشه سر ساعت در تمرین‌های تئاتر حاضر بودند.
از هنرمندانی بود که از دوران کودکی سختی را به جان خرید و زحمت بسیار کشید و بالاخره موفق شد.صبر ایشان زبانزد بود.با صبوری با همه اتفاقات روبرو می‌شد و یکی از بی‌حاشیه‌ترین افراد تئاتررو سینما و تلویزیون بود.همیشه انرژی مثبتی داشت و سعی داشت به همه منتقل کند.در یک کلام باید گفت سیروس گرجستانی حیف شد و من بسیار متاسف هستم که ایشان در کنار ما نیست.

امیرغفارمنش: در رفتار روزمره پیچیدگی نداشت
من تقریبا در سه سریال در کنار ایشان بودم.سادگی ایشان در ذهن همه می‌ماند و در رفتار روزمره پیچیدگی نداشت.به گویش های  مختلف اشراف داشت و در خلق شخصیت بسیار توانا بود.آنقدر در خلق اشخاص در تلویزیون متبحر و تکنیکال بود که واقعا بیننده را مسحور می‌کرد.زمین به انسان‌هایی مانند سیروس گرجستانی واقعا احتیاج دارد ای کاش در زمان حیات ایشان بزرگداشت گرفته می‌شد تا مجبور نباشیم در زمان فوت ایشان درباره ایشان صحبت کنیم.

پیام دهکردی: کشف و شهود از جهان داشت
حجم خاطرات بنده با زنده‌یاد گرجستانی کم نیست و من اوقات زیادی را با ایشان گذرانده‌ام.او جز معدود بازیگرانی بودند که سخت کوشی یک ویژگی بدیهی برای ایشان بود ،نقش استاد شهریار یک نقش سخت بود و خوب خاطرم هست که بسیار برای آن نقش زحمت کشیدند و تمرینات بسیاری انجام دادند و بسیار خستگی ناپذیر بودند.
از همین جا به خانواده وبه  همکاران تسلیت می‌گویم و جز مردمان خاطره ساز بودند،علت اینکه این ها خاطرات خوب از ایشان داریم به این دلیل است که کشف و شهود از جهان پیرامون داشتند.ایشان همواره کار کردند و در هر کار دنبال دستیابی به یک چیز جدید بودند.آقای گرجستانی جز معدود هنرمندانی بودند که تمام طیف‌های همکاری را داشتندواز بازیگران نسلی بودند که بزرگان زیادی در آن نسل وجود داشت ،آن نسل شاید نسلی طلایی بود،بستری که نسل ایشان شکل گرفت یک بستر درست بود و هرکدام‌شان زیبایی و شکوه خود را دارند.

ستاره اسکندری: عادت به خود مطرح کردن نداشت
من تجربه دو همکاری با ایشان را داشتم و چیزی که از ایشان آموختم این بود که  انسانی بی‌دریغ بودند ،در کنار جوانان بودند و به آنها درس می‌دادند. ایشان اگرچه اهل گفت و گوی رسانه‌ای نبودند و آنقدر که استحقاق آن را داشتند در رسانه به آنها پرداخت نمی‌شد و عادت به خود مطرح کردن نداشتند.
واقعیت این است که شاکله سینما تئاتر و تلویزیون ما امثال سیروس گرجستانی هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران