در حال بارگذاری ...
از سوی گروه هنری مهر در ایذه

فراخوان «جشنواره مجازی بازیگری تک» منتشر شد

از سوی گروه هنری مهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه فراخوان «جشنواره مجازی بازیگری تک» در سطح استان خوزستان منتشر شد.

به گزارش  خبرنگار ایران  تئاتر از خوزستان فراخوان «جشنواره مجازی بازیگری تک» از سوی گروه هنری مهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ایذه برای برگزاری در مردادماه سال جاری در استان خوزستان منتشر شد.

طبق اعلام فراخوان جشنواره متقاضیان ضمن رعایت شئونات اسلامی در اجراهای نمایشی، آثار نمایشی مونولوگ خود را در حداکثر 6 دقیقه با موبایل ضبط کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

موضوعات مدافعان سلامت و بیماری کرونا در اولویت انتخاب آثار خواهد بود.

آثار ارسال شده به جشنواره بعد از مرحله داوری توسط هیئت داوران جشنواره، برای بخش انتخاب مردمی در صفحه اینستاگرام جشنواره منتشر خواهند شد و به نفرات برگزیده اول تا هفتم لوح تقدیر و هدیه نقدی اهداء می گردد.

شرکت برای همه علاقمندان در جشنواره آزاد است و متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ 10 مردادماه سال جاری فیلم آثار نمایشی تک نفره خود را به شماره 09160652270 در نرم افزار واتساپ ارسال نمایند.

«جشنواره مجازی بازیگری تک» توسط گروه هنری مهر، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه با حمایت نمایندگی بیمه دانا کد 10081 شهرستان ایذه برگزار می گردد.




نظرات کاربران