در حال بارگذاری ...
در گفت و گو با دبیر جشنواره اعلام شد

برنامه‌های مرحله نهایی اولین جشنواره استندآپ کمدی آنلاین

دبیر اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین برنامه های مرحله نهایی جشنواره که از سه شنبه ۳۱ مردادماه به مدت ۱۲ روز برگزار می شود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، حسین محمدی دبیر اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین با شعار «کرونا در چنگال مدافعان سلامت» با اعلام برنامه های مرحله نهایی جشنواره گفت: پس از برگزاری مرحله اول جشنواره و رقابت 67 استندآپ کمدین با رای هیئت داوران 35 هنرمند به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

دبیر جشنواره اظهار کرد: در مرحله نهایی جشنواره که از سه شنبه شب 31 مردادماه ساعت 22 آغاز و به مدت 12 روز ادامه دارد، 35 استندآپ کمدین با هم به رقابت می پردازند و در روز پایانی مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی استند آپ کمدی برگزار می گردد.

حسین محمدی در خصوص برنامه های جنبی مرحله نهایی جشنواره گفت: هر شب یک مهمان و دو کارشناس در قالب کارگاه های آموزشی طبق جدول برگزاری جشنواره در برنامه حضور دارند و از نظرات و مباحث کارشناسی آنها استفاده خواهیم کرد.

محمدی در ادامه افزود: گفت و گوهای مختلفی با مدیران هنرهای نمایشی کشور و استان خوزستان در برای این دوازده شب برنامه ریزی شده که اطلاع رسانی آن توسط سایت تئاتر خوزستان و خبرگزاری های استان خوزستان انجام خواهد گرفت.

دبیر جشنواره در پایان گفت: مرحله نهایی اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین از روز سه شنبه 31 تیرماه آغاز و اجراهای 35 شرکت کننده در مرحله نهایی جشنواره و کارگاه های آموزشی از ساعت 22 هر شب به صورت Live در پیج اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.com/standup_festival/ قابل مشاهده است.

 

اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین پاسداشت و تقدیر از مراد کیانپور اولین استندآپ کمدین ایران بعد از انقلاب با شعار «کرونا در چنگال مدافعان سلامت» به دبیری حسین محمدی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران