در حال بارگذاری ...
از سوی ستاد اولین دوره جشنواره منتشر شد

جدول اجرایی مرحله نهایی جشنواره استندآپ کمدی آنلاین

جدول اجرایی مرحله نهایی اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین از سوی ستاد برگزاری جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، جدول اجرایی مرحله نهایی اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین برای برگزاری از سه شنبه 31 تیرماه الی شنبه 11 مردادماه 99 از سوی ستاد برگزاری جشنواره منتشر شد.

طبق جدول منتشر شده مرحله نهایی اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین از سه شنبه 31 تیرماه ساعت 22 و با حضور حسین محمدی دبیر و مجری جشنواره آغاز می شود و محمد قهرمانی از تهران اولین استندآپ کمدینی است که ساعت 22:15 اجرای خود را آغاز می کند و در ادامه و از ساعت 22:45 مهمان شب اول برنامه در لایو جشنواره حضور پیدا می کند.

در بخش دوم شب اول و از ساعت 23:15 رضا قبیتی از دزفول استندآپ خود را اجرا خواهد کرد و در ادامه دو کارشناس جشنواره در ساعت 23:25 و 23:35 به بیان نقطه نظرات خود در مورد جشنواره و استندآپ کمدی خواهند پرداخت و از ساعت 23:45 شروین از کشور آلمان آخرین اجرای استندآپ کمدی شب اول مرححله نهایی جشنواره را اجرا خواهد کرد.

فایل PDF جدول جشنواره در بخش ضمائم خبر قابل دریافت است.

اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین پاسداشت و تقدیر از مراد کیانپور اولین استندآپ کمدین ایران بعد از انقلاب با شعار «کرونا در چنگال مدافعان سلامت» به دبیری حسین محمدی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند اجراهای این جشنواره را به صورت Live از صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.com/standup_festival/  دنبال نمایند.




مطالب مرتبط

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران