در حال بارگذاری ...
با اعلام زمان بندی برای بخش‌های مختلف

امکان ارسال آثار برای حضور در برنامه «خیابان تئاتر ایران» برقرار شد

امکان ارسال آثار برای شرکت در برنامه «خیابان تئاتر ایران» مطابق آن‌چه در فراخوان وعده داده شده بود از فردا، یکشنبه ۵ مردادماه برقرار می‌شود. پایان زمان ارسال آثار برای حضور در بخش «اجرا» تا چهارشنبه ۹ مهرماه و در بخش «مسابقه طرح و ایده» تا یکشنبه ۲۰ مهرماه است.

به گزارش ایران تئاتر متقاضیان شرکت در برنامه «خیابان تئاتر ایران» می‌توانند، مطابق آن‌چه در فراخوان آمده بود از فردا، یکشنبه ۵ مردادماه از طریق «بخش ویژه خیابان تئاتر ایران» در تارنمای ایران‌تئاتر به نشانی http://theater.ir اقدام به بارگذاری آثار خود کنند.  

مهلت ارسال آثار برای حضور در بخش «اجرا» با زیرمجموعه‌های «آزاد»، «نمایش‌های آیینی و سنتی» و «نمایش‌های کودک و نوجوان» تا چهارشنبه ۹ مهرماه و برای حضور در بخش «مسابقه طرح و ایده»  تا یکشنبه ۲۰ مهرماه است. «خیابان تئاتر ایران» که در راستای حمایت از آثار هنرمندان تئاتر کشور با رویکرد استمرار ارتباط شهروندان با تئاتر و به ویژه نمایش‌های خارج از صحنه‌های مرسوم برگزار می‌شود شامل «کارگاه‌های آموزشی» نیز هست.  

فراخوان این رویداد چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹ منتشر شد. برنامه «خیابان تئاتر ایران» با توجه به برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به شکل مرسوم در سال جاری به جهت تبعات شیوع ویروس کرونا، توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همراهی انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان برگزار می‌شود.

فایل pdf  فراخوان برنامه «خیابان تئاتر ایران» مجددا پیوست خبر شده است.




نظرات کاربران