در حال بارگذاری ...
برای پوشش چهارمین جشنواره پرده خوانی و نقالی غدیر

پخش «نقالان علوی» از رادیو نمایش آغاز شد

از شنبه چهارم مرداد ماه ، پخش برنامه رادیویی «نقالان علوی » در رادیو نمایش آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، علی بهرامی تهیه کننده برنامه رادیویی «نقالان علوی» ضمن اعلام این مطلب افزود: این برنامه درباره بخش رادیویی چهارمین جشنواره پرده خوانی و نقالی غدیر است که با همکاری رادیو نمایش و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
این تهیه کننده رادیویی ادامه داد: نقالی یک هنر دیداری و شنیداری است و ما سعی کردیم تنظیمی از نقل هایی در مدح حضرت امیرالمومنین امام علی «ع» در بخش رادیویی این جشنواره بگنجانیم تا در دهه ولایت و امامت به این هنراسلامی- ایرانی بپردازیم با این توضیح که تلاش شده است جنبه های صوتی این آثار از جنبه های تصویری آن پررنگ تر باشد.
بهرامی عنوان کرد: در این برنامه دکترداوود فتحعلی بیگی، دکتراردشیر صالح پور، دکترمحمد حسین ناصر بخت و مرشد علی ناری به عنوان داور و کارشناس حضور دارند همچنین مجید رحمتی بازیگر تأتر و رادیو مجری برنامه «نقالان علوی» است .
وی در پایان تأکید کرد: دراین برنامه شرکت کنندگان در حضور داوران نقالی که در حد مقدور مناسب سازی  برای شنیدن و پخش از رادیو شده است را اجرا می کنند و داوران نیز درباره هر اجرا نکات آموزشی خود را بیان می کنند.
«نقالان علوی» به تهیه کنندگی علی بهرامی ، گزارشگری پریا جمالیان ، صدابرداری فرزاد شریفی و هماهنگی میثم کریمی و منیره مازونی ،از امشب چهارم  تا 16 مرداد ماه ساعت 22:30 از رادیو نمایش پخش می شود.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران