در حال بارگذاری ...
با قول مساعد استاندار

مدیر کل ارشاد جنوب کرمان در تلاش برای حمایت از هنرمندان

در این روز ها که هنرمندان به دلیل بیماری کرونا علناً بیکار شده اند و شده اند و در شرایط بد اقتصادی گرفتار آمده اند و از شرایط موجود و عدم حمایت های مسئولین گلایه هایی دارند مدیر کل فرهنگ و ارشاد جنوب دست روی دست نگذاشت و برای درخواست یاری به دیدار استاندار رفت استاندار هم با روی باز و قول های مساعد از اسحاقی پذیرایی کرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، اسحاقی که در این هفته برای دومین بار با دکتر فدایی استاندار کرمان  گفتگو داشت خبر از کمک استانداران به هنرمندان آسیب دیده از کرونا بنا به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد داد.

اینطور که حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب در پست اینستاگرامی خود منتشر کرده دکتر فدایی در رابطه با کمک به هنرمندان آسیب دیده از کرونا مقرر کرد پس از برسی های لازم در این خصوص تصمیم گیری صورت بگیرد.

همچنین اسحاقی از تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری امام خامنه ای شهرستان قلعه گنج و مجتمع وابسته به سازمان تبلیغات در جبالبارز طبق دستور استاندار کرمان خبر داد.

ارائه طرح تجلیل از خبرنگاران به صورت مجازی به استاندار توسط مدیر کل ارشاد جنوب و مصاحبه مطبوعاتی دکتر فدایی در جنوب از دیگر مطالب منتشر شده در پست اینستاگرامی حسین اسحاقی می‌باشد.

نکته قابل توجه این دیدار درخواست دکتر فدایی از هنرمندان تئاتر  جهت به نمایش در آوردن حکایت های گلستان سعدی بود،آنطور که حسین اسحاقی عنوان کرده است دکتر فدایی استاندار کرمان از هنرمندان خواسته در این زمینه ورود کنند.

مدیرکل ارشاد در این خصوص عنوان کرد که  استاندار کمک هایی در این زمینه خواهد کرد.

 




مطالب مرتبط

چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، برگزیدگان خود را شناخت

چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، شب گذشته (چهارشنبه اول آذر) برگزار شد و با نظر هیئت داوران، نمایش صحنه‌ای «میردوست دلارته» به بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر مناطق فجر راه‌ یافت.

|

نظرات کاربران