در حال بارگذاری ...
حسین برفی نژاد در گفت وگو با ایران تئاتر عنوان کرد

نمایش «منه برتر» را مهر ماه به صحنه می برم

برفی نژاد گفت:درباره فعالیت های جدید کاریش عنوان کرد :قرار است نمایش منه برتر را مهرماه روی صحنه ببرم

برفی نژاد در گفت وگو با ایران تئاتر گفت: این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و برای حضور در جشنواره مونولوگ آن را ارسال کرده بودیم و چون جشنواره مونولوگ برگزاریش به تعویق افتاد تصمیم گرفتم نمایش را برای اجرای عمومی آماده کنم.

این کارگردان در باره مضمون و فضای نمایش تاکید کرد: نمایش چهار شخصیت دارد و کار شخصیت محور است و در باره مرگ هایی است که آدم ها در طول زندگیشان آن را تجربه می کنند. به طور مثال آیا به این مسئله فکر می کنید که زندگی بعدیتان به چه نحوی است و این روند تکمیلی که روح طی می‌کند چه شرایطی دارد و چگونه است .متن این اثر را بر اساس تجربیاتم در باره این موضوع نوشته‌ام و چند سالی مترصد نوشتن چنین متنی بودم که بالاخره شرایطش فراهم شد .

برفی نژاد در باره تلخی موضوع نمایش و تضادش با شرایط این روزهای جامعه به علت شیوع کورنا افزود: نمایش ما  اثر تلخی نیست و لحظات طنزی هم در آن وجود دارد و یک جور کار گروتسک محسوب می شود .

این نویسنده در باره محل اجرای نمایش عنوان کرد: با توجه به حال و هوای تجربه گرای نمایش با سالن عمارت روبه رو که معمولا چنین کارهایی در آنجا به نمایش در می آید به توافق رسیده ام.

این کارگردان در باره شرایط اجرای نمایش در دوران کورنا تاکید کرد: به نظرم باید در این دوران تئاتر به کارش ادامه داد و نباید در تئاتر بسته شود . زیرا اگر اجراها تعطیل شود مردم کم کم تئاتر دیدن را فراموش می کنند و به نظرم دوستانی که الان نمایش روی صحنه می برند با توجه به شرایط فداکاری زیادی انجام می دهند .

حسین برفی نژاد کارگردان جوان تئاتر در سال های اخیر اجراهای موفقی در حوزه تئاتر اجتماعی روی صحنه برده است سی لاکس و وحشی از جمله کارهای موفق این کارگردان محسوب می شوند.




نظرات کاربران