در حال بارگذاری ...
دبیرکل انجمن دراماتراپی ایران DTCI اعلام کرد

هفته جهانی دراماتراپی برگزار می شود

هفته جهانی دراماتراپی از ۱۸ تا ۲۵ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر تا ۴ آبان ماه ۱۳۹۹ در سراسر جهان برگذار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر مجید امرایی عضو موسس اتحادیه جهانی دراماتراپی با اعلام این خبر گفت: ویدئو کنفرانس اتحادیه جهانی دراماتراپی WADTh 29جولای مصادف با هشتم مرداد 1399 با حضور نمایندگانی از پانزده کشور جهان برگزار شد.

امرایی افزود: در این جلسه پس از ارائه گزارش اعضا  موسس اتحادیه و خیر مقدم به اعضا میهمان در خصوص شرایط حاد کرونایی و وضعیت مراکز دراماتراپی بحث و گفت و گو شد.
وی گفت : در این جلسه با معرفی نمایندگان کشورهای "ژاپن" ، "کنیا" و "تایوان" تعداد اعضا اتحادیه جهانی دراماتراپیWADTh به شصت کشور رسید.
این استاد دانشگاه تصریح کرد : همچنین در خصوص راهکارهای مواجهه دراماتراپیست ها با وضعیت جدید کرونایی و آموزش های غیر حضوری دراماتراپی دیجیتالی بحث و تبادل نظر شد.
رئیس انجمن دراماتراپی ایران افزود : در این جلسه که به روش ویدئو کنفرانس بر پا شد گزارشی از فعالیت های انجمن دراماتراپی ایران کارگاه ها ، نمایندگی های استانی و روش های مجازی آموزش دراماتراپی ارائه شد.
همچنین با تصویب اعضا مقرر شد هفته ی جهانی دراماتراپی از 18 تا 25 اکتبر مصادف با 27 مهر تا 4 آبان ماه 1399 در سراسر جهان برگذار شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر42

مجید امرایی: محتوا و اجرای آثار هنرمندان معلول را دست‌ِکم نگیریم
گفت‌وگو با داور بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر42

مجید امرایی: محتوا و اجرای آثار هنرمندان معلول را دست‌ِکم نگیریم

مجید امرایی، دراماتراپیست و داور بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر42، تاکید کرد آثار هنرمندان معلول در این رویداد، از نظر محتوایی، کارگردانی، بازیگری و دیگر موارد هنری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

|

نظرات کاربران