در حال بارگذاری ...
با روایت سعید چنگیزیان و اجرا در فضای باز

«داستان سرزمین مردمان خردمند» در فرهنگسرای نیاوران

با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی نمایش «داستان سرزمین مردمان خردمند» به کارگردانی سعید چنگیزیان از ۱۵ مرداد ، ساعت ۲۰ در فضای باز فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران  این اثر نمایشی که سرگذشت هایی است از «شاهنامه فردوسی»  همچون هوشنگ ، ارنواز، فریدون و در ادامه داستان  سام و زال  و رودابه ، رستم و تهمینه، رستم و سهراب ، سهراب و گرد آفرید وسیاوش‌ و سودابه ، داستان اسفندیار و در انتها  داستان اشک بوس و نیز بیژن و منیژه است  برای مخاطب روایت می شود.
در این اثر نمایشی که شکل اجرایی متفاوتی دارد، رها جهانشاهی به عنوان مجری طرح حضور دارد.
همچنین بازیگران «داستان سرزمین مردمان خردمند» به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از:علی ایزدی، راحله تعبدی، محمد دارآفرین، مهدی صناعتی، داوود ونداده، مهسا قریشی، طلیعه ایمانی، صونا احمدپور ملکی، حامد رجائی، مبینا آقاخانی، سپاس رضایی، سپهر سهرابی، ستاره بذرافشان، امیر بیرانوند.
مهرداد متجلی: طراح گرافیک و ویدئو، یاشار اطاعتی: طراح موسیقی، امیرقالیچی‌ها: تبلیغات و بهار عسگری: تصویر بردار وعکاس دیگرعوامل این اثر نمایشی هستند
گفتنی است علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

 




مطالب مرتبط

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران