در حال بارگذاری ...
پیام معاون امور هنری برای خبرنگاران

تبریک و آرزوی سلامتی برای منادیان بایدها و ناهیان مبادها

سیدمجتبی حسینی، معاون امو هنری، در آستانه روز خبرنگار، پیام تبریکی همراه با آرزوی سلامتی در شرایط متفاوت امسال، منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، در متن تبریک سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری آمده است:  
هو السمیع و البصیر
شرنگ ِبلا کام جهان را تلخ اگر کرده است، شهدِ هنر می کوشد که دلیلی برای امیدواری باشد که در همه دشواری های تاریخ، صراط سعادت و سرزمین شرافت بوده است. کرونا نمی تواند دهشتناک تر از ظلماتی چون کشتار مغول و بلیه ی جهانسوز جنگ جهانی و جهنم طاعون باشد که به مرهم کلمه و نوشداروی موسیقی و دوای دانایی، جان به کالبدِ رنجور ایران زمین دمیده شد و چراغ زندگانی روشن باقی ماند. جان بخش تر از تصنیف "ای مرز پرگهر" گل گلاب و غرورآفرین تر از اعجاز آواز بنان چه می توانست ایران و ایرانی را از نو بیافریند. این جادوی هنر است که از رنج، کیمیاوار، گنج می آفریند. روایت این رسالت؛ خود، مجاهدتی است که به قدم و قلمِ خُبرگان خبر و به تبرک چشمان شرزه و گوش و هوشِ بیدار، نقش یافته است. سفیران صبوری که به صدا و ندا و به نیت صلاح و سداد، در طریق دشوار هنر، رفیق شفیق بوده اند و در مقام دوست؛ منادیان بایدها و ناهیان مبادها نام گرفته اند. این روزها می¬گذرد و آن چه می ماند خنکای خاطره ای است که تولدش مرهون خبرنگارانی است که به گوهر مهر، پیام هنر را پاس داشتند و پرچم امید را بر زمین نگذاشتند.
به اخلاص و فروتنی؛ شادباش این روز ارجمند را به آرزوی سربلندی و سلامت اهالی خبر پیوست می کنم. 




نظرات کاربران