در حال بارگذاری ...
با تولید دومین پادکست

کانون روابط عمومی و تبلیغات روزیادی برای خبرنگاران منتشر کرد

دومین شماره‌ی پادکست کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر ۱۷ مرداد به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر سردبیری این پادکست را سارا حدادی ( کارشناس ارشد ارتباطات و نائب رییس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر ) عهده دار است و محمدرضا ایمانیان راوی این مجموعه پادکست خواهد بود .
پادکست کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر راوی محور بوده و هر شماره میزبان یک یا چند از فعالین حوزه ی ارتباطات در عرصه ی تئاتر خواهد بود  ، مهمانان دومین شماره ی این پادکست به مناسبت روز خبرنگار ، فعالین و خبرنگاران حوزه ی فرهنگ و رسانه نظیر فریبرز دارایی ، آروین موذن زاده ، فهیمه پناه آذر ، گلاویژ نادری ، خشایار پروانه ، بابک احمدی ، شقایق فرشته ، الهه حاجی زاده ، نرگس کیانی ، ندا آل طیب ، سارا کریمیان ، رسول صادقی ، علیرضا رزاقی بهار ، علیرضا سعیدی ، محمد محمدی ، زهره سعیدی بوده اند و با آرزویی برای روزهای تئاتر و برای خبرنگاران همراه است.
همچنین در هر شماره از این پادکست یک موسیقی از یکی از آهنگسازان جهان معرفی می شود این شماره با قطعه ی آرامش بخش through the screen اثر olafur Arnalds همراه شده است .
پادکست این کانون به صورت گاهنامه در پلتفرم های شنیداری نظیر شنوتو ، castbox و Spotify و همچنین در بستر آپارات و اینستاگرام قابل دسترسی است .




نظرات کاربران