در حال بارگذاری ...
با موسیقی کیهان کلهر به آنتن می‌رود

وقایع دهه سی خورشیدی در«زیر پوست تابستان»

از هجدهم مرداد ماه ، مجموعه رادیویی - نمایشی «زیر پوست تابستان » با موسیقی کیهان کلهر که درده قسمت به وقایع دهه سی خورشیدی ایران می پردازد به روی آنتن رادیو نمایش رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه رادیویی «زیر پوست تابستان» به نویسندگی هانیه نجفی به وقایع سی تیر ۱۳۳۰ تا۲۸ مرداد ۱۳۳۱ پرداخته وبه ماجرای علاقه عاطفی بین یک روزنامه نگار جوان وخواهر یکی از نوچه های شعبان استخوانی واتفاقاتی که در بستر هردو خانواده رخ می دهد ، می پردازد.
ژاله محمدعلی تهیه کننده این سریال رادیویی ضمن اعلام این مطلب افزود: در این نمایش سعی کردم؛ فضا سازی صحنه های متعدد مربوط به آن سالها وجو حاکم بر جامعه وفضای موسیقایی که روشنفکران آن دوران در آن حضور داشتند را بازسازی کنم.
وی ادامه داد: برای انتخاب موسیقی با همفکری آقای مجیدهمزه کارگردان این نمایش، محوریت موسیقایی را بر دوساز صد در صد ایرانی کمانچه وتار گذاشتیم وشنونده ها در تمامی موسیقی های این اثر هم نوازی این دوتار را خواهند شنید.
این تهیه کننده در پایان تأکید کرد: برای موسیقی تیتراژ، از کمانچه نوازی استاد کیهان کلهر استفاده کردیم وتیتراژ این سریال نیزبه پیشنهاد کارگردان با افکت همهمه واعتراض مردم شروع شد .
 مجموعه رادیویی «زیر پوست تابستان» به نویسندگی هانیه نجفی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی مجید همزه ، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی ، گویندگی شهیندخت نجف زاده و با هنرمندی نور الدین جوادیان،نازنین مهیمنی، ناهید مسلمی، رامین پورایمان، سینا نیکوکار، مینو جبارزاده ،سوسن مقصودلو، مهدی نمینی مقدم ،کامیار محبی، مهدی طهماسبی، نگین خواجه نصیر، بهناز بستان دوست و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از هجدهم مرداد ماه ساعت 22:00 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.




نظرات کاربران