در حال بارگذاری ...
رحمان خوب زاده از برگزاری جشنواره آرخه می گوید

شرایط عادی شود مطالبات باقیمانده را پرداخت می کنیم

رحمان خوب زاده مدیرعامل آرخه در تشریح برگزاری جشنواره تئاتر آرخه متنی را در اختیار ایران تئاتر قرارداد .

به گزارش ایران تئاتر رحمان خوب زاده در این متن با اشاره به اینکه این مجموعه همواره سعی کرده بانی رویدادهای مهمی در حوزه تئاتر باشد آورده است : در نخستین دوره ملی جشنواره تئاتر آرخه بیش از ۱۰ میلیارد ریال بصورت مستقیم از سوی این مجموعه هزینه شد. هیچ نهاد دولتی و خصوصی از جشنواره ما حمایت نکرد؛ حتی اداره کل هنرهای نمایشی که مجری شماره یک تئاتر کشور است هیچ‌ مبلغی که کمک نکرد، حتی برای داواران شورای نظارت نیز حق الزحمه طلب کرد.

ما از ۶۲ گروه بزرگ تئاتری از سراسر کشور میزبانی کردیم و سعی کردیم جشنواره در تمام بخش های خودش حرفه ای بودن را رعایت کند و شکر خدا چنین هم شد و توانستیم در قدم اول این جشنواره گام مهمی برداریم و رضایت حداکثری رو جلب کنیم.

وی در خصوص دوره دوم این جشنواره  آورده است ؛ وقتی دیدیم که اداره کل هنرهای نمایشی از برگزاری جشنواره فجر خبر داد ما هم اعلام آمادگی کردیم برای برگزاری دوره دوم جشنواره آرخه، گرچه بنظر بنده شرایط برگزاری  جشنواره های ملی که حضور فیزیکال ضرورت آنهاست بستگی به وضعیت کرونا در مهر و پاییز دارد. و نکته جالب اینکه ما همینکه مختصر گفتیم برگزار میکنیم گروه های زیادی  برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کردند.

خوب زاده با اشاره به برخی بدهی های جشنواره تاکید کرده است ؛ بخشی از هزینه های جشنواره همچنان پرداخت نشده و ما منتظر عادی شدن شرایط هستیم که اوضاع فعالیت ما هم بتواند بهبود یابد که پول ما به گردش بیافتد و مطالبات اندک باقیمانده را پرداخت می کنیم .




مطالب مرتبط

اجرای «ملکه چهارم آگوست» روی صحنه کارگاه نمایش

اجرای «ملکه چهارم آگوست» روی صحنه کارگاه نمایش

نمایش ««ملکه چهارم آگوست» به نویسندگی و کارگردانی رحمان خوب‌زاده که اجرای خود را به‌تازگی آغاز کرده تا پایان دی در محل کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر در ساعت 19:30 روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران