در حال بارگذاری ...
از دوشنبه بیستم تا جمعه بیست و چهارم

5 فیلم تئاتر جدید در نمایش نت پخش می‌شود

هفته جاری ۵ فیلم تئاتر از طریق فضای مجازی برای علاقه مندان به تئاتر از سایت نمایش نت پخش می شود.

به گزارش ایران تئاتر پخش فیلم تئاترهای نمایش نِت در هفته سوم مرداد و از دوشنبه بیستم تا جمعه بیست و چهارم با 5 فیلم تئاتر جدید در خدمت مخاطبان و علاقمندان این هنر نمایشی خواهد بود که جدول پخش این آثار به شرح ذیل است:
فیلم تئاتر خارجی  هملت HAMLET
دوشنبه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ با پخش فیلم تئاتر خارجی ” هملت HAMLET” نوشته : ویلیام شکسپیر و کارگردانی : رابین لاک
فیلم تئاتر ” هملت (HAMLET ) ” هملت شاهزاده دانمارک، پی می برد که عمویش کلادیوس برای به رسیدن به تخت سلطنت پدرش را به قتل می رساند. و برای انتقامش نقشه ای می کشد.در نمایش ۱ ساعت و ۴۷دقیقه ایی  ” هملت ” بندیکت کامبربچ ، کیران هایندز ، شان بروک و ……. به ایفای نقش‌می‌پردازند.
فیلم تئاتر  زیر گل دسته ها
سه شنبه ۲۱ مرداد ماه  از ساعت ۱۸ با پخش فیلم تئاتر ” زیر گل دسته ها ” نوشته و کارگردانی سید حسین طاهری رادفیلم تئاتر ” زیر گل دسته ها ”  روایتی عاشقانه مذهبی دارد .در نمایش ” زیر گل دسته ها ” عباس ملازینالی/ فاطمه توانگر / محمد جباری به ایفای نقش می پردازند .
فیلم تئاتر خارجی رویای نیمه شب تابستان A Midsummer Night’s Dream
چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۱۸ با پخش فیلم تئاتر خارجی“رویای نیمه شب تابستان A Midsummer Night’s Dream”  نوشته : ویلیام شکسپیر و کارگردانی : دومینیک درومگوله
فیلم تئاتر ” رویای نیمه شب تابستان ” یک جنگل طلسم شده جای یک دادگاه ناعادلانه را می‌گیرد. در آتن، سرپیچی دختری از ازدواج اجباری، باعث می‌شود که دختر به همراه معشوقش مجبور به فرار و پناه بردن به اعماق جنگل شود. این دو نیز توسط دو جوان دیگر، که بر اساس قانون باید با آنها ازدواج می‌کردند، دنبال می‌شوند. در جنگل گروهی از بازیگران تازه‌کار به بازآفرینی یک نمایش‌نامه مشغول می‌شوند، در حالی‌که پادشاه پریان به روش‌های مختلف آنها را فریب می‌دهد. جنی خبیث با استفاده از شیره‌ی یک گل جادویی مسیر عشق را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که ملکه پریان عاشق یک الاغ شود؛ در انتهای این نمایش، ملکه و پادشاه پریان آشتی کرده؛ عشاق، معشوق خود را یافته و به شهر باز می‌گردند و نمایش با یک صحنه رویایی مراسم جشن عروسی به پایان می‌رسد.
فیلم تئاتر  بازگشت مردگان
پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۱۸  با پخش فیلم تئاتر ” بازگشت مردگان ” نویسنده و کارگردان : شادی اسدپور
فیلم تئاتر ” بازگشت مردگان ” جهانی پر از ترس، گناه، جنون و مرگ و انسان‌هایی پست و دزد و دغل کار که سرگشته به دنبال راه نجات هستند غافل از اینکه نجات دهنده …در فیلم تئاتر ” بازگشت مردگان  ” الناز حمیدی، مرضیه پیمان، ‌مهسا میرکاظمی، ابوالفضل نریمانی، کیمیا مرادی رفیق، عرفان شکوهی فر، سعید سخندانی، محمد رخشان فر، سامان اصغری، مونا مطیعی تهرانی وندا زرئی، نگین محسنی، مهسا میرکاظمی، ابوالفضل نریمانی، کیمیا مرادی رفیق، محمد اسمعیلی، پارسا پویا ارجمند، میلاد فدوی صامتی، علیرضا دهنوی، هلیا عطایی به ایفای نقش می پردازند
فیلم تئاتر  عشق به دیکتاتور ها کمک نمی کند
جمعه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۸ با پخش فیلم تئاتر ” عشق به دیکتاتور ها کمک نمی کند ” نویسنده : آرام محضری , کارگردان : هانی صالحی
فیلم تئاتر  ” عشق به دیکتاتور ها کمک نمی کند ” گروهی آزادی خواه قصد تغییر نظام کشورشان را دارند. رهبر آنها مردی جوان است که در گذشته شیفته دختری بوده…..سوال اینجاست که آیا عشق و قدرت میتوانند راهی برای رستگاری انسان باشند؟؟؟در فیلم تئاتر ” عشق به دیکتاتور ها کمک نمی کند ” سیاوش قاسمی، رسول قادری، مریم ورچندی، یلدا احمدیانو هانی صالحی، آخرین حضور زنده یاد کاظم افرندنیا در صحنه نمایش به ایفای نقش می پردازند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران