در حال بارگذاری ...
با درخشش نمایش هدیه سحر آمیز

12 جایزه از جشنواره ملی آفتاب و زاگرس به استان قم رسید

نمایش «هدیه سحرآمیز» به کارگردانی مهدی خجستگی و نویسندگی حمزه اقبالی با درخشش در بخش‌های مختلف، ۱۲ جایزه برترجشنواره ملی آفتاب و زاگرس را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم ، علی فرحناک در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران در قم با اشاره به حضور نماینده تئاتر قم در جشنواره ملی آفتاب و زاگرس اظهار کرد: نمایش هدیه سحرآمیز با جلب اعتماد داوران این جشنواره توانست 12 جایزه‌ بخش‌های مختلف این جشنواره را از آن خود کند.

وی با تبیین جوایز گوناگونی که این نمایش در جشنواره ملی آفتاب و زاگرس از آن خود کرد،گفت: نمایش «هدیه سحرآمیز» به کارگردانی مهدی خجستگی و نویسندگی حمزه اقبالی با درخشش در این جشنواره جوایز کارگردانی اول: مهدی خجستگی، نویسندگی سوم: حمزه اقبالی،اول بازیگری زن: فاطمه فرکی،دوم بازیگری زن: سمانه دلیر،سوم بازیگری زن(همراه): سونیا آرام، سوم بازیگری مرد: علی‌اصغر تقی‌پور،اول بازیگری مرد(همراه): علی رضا نامدار،طراح صحنه اول: مهدی خجستگی،طراح لباس دوم: فاطمه حسینی مقدم و مهدی خجستگی،آهنگساز اول: حامد جهانبخش،طراح پوستر و بروشور اول: زهرا خمسه،طراح عروسک سوم: زهرا مریدی را ابه خود اختصاص داد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم بیان کرد: این گروه نمایشی گروهی از معلولین هستند که با توانمندی بالایی نسبت به اجرای نمایش های خلاقانه اهتمام دارند و در این جشنواره نیز خوش درخشیدند.
لازم به ذکر است 163 اثر به جشنواره ملی آفتاب و زاگرس ارسال شده بود که ۵۷ اثر آن به مرحله بازبینی رسید و در نهایت ۳۰ اثر برگزیده شدند که ۹ اثر در فضای خیابانی، ۹ اثر در فضای صحنه‌ای و ۱۲ اثر به تئاتر کودک و نوجوان اختصاص داشت.




نظرات کاربران