در حال بارگذاری ...

برگزیدگان جشنواره مونولوگ توکا اعلام شد

جشنواره مونولوگ توکا که به همت کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر در دوران قرنطینه فراخوان خود را اعلام کرده بود برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از خانه تئاتر؛ کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر این جشنواره را در راستای ایجاد بستری مناسب برای فعالیت هر چه بهتر و مفیدتر هنرمندان تئاتر- در این روزهای کرونایی که به دلیل شرایط روز، سالن های نمایش تعطیل و امکان فعالیت به صورت معمول وجود ندارد - برگزار می کند.

برگزیدگان این جشنواره، پس از دو دوره تمدید ارسال آثار، در میان 40 اثر انتخاب شدند.

منوچهر اکبرلو ، بهرام جلالی پور و محمودرضا رحیمی داوران جشنواره مونولوگ توکا بودند.

 چراغ سبز به نویسندگی و کارگردانی افشین قاسمی، بگم غلط کردم به نویسندگی یاسمن ناسخی و کارگردانی نیوشا رجبی، روز تولد من به نویسندگی الهه ناظری و کارگردانی فاطمه نجومی، آثار منتخب بخش مونولوگ کودک بوند.

همچنین در بخش مونولوگ بزرگسال  نیز، ویروس دوست‌داشتنی به نویسندگی مبتنی بر کارگاه بداهه و کارگردانی علیرضا محمدی، عروسک‌باز به نویسندگی و کارگردانی فرهاد اسماعیلی و برخوانی آرش به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی مونا دستجردی انتخاب کردند.




مطالب مرتبط

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

مریم سلیمی*: «روزی روزگاری سمنگان» به نویسندگی نازنین گودرزیان و محمودرضا رحیمی به شخصیت جمعی یا اجتماعی افرادی می‌پردازد که اکنون، پس از سال‌ها دارای یک روح جمعی هستند. همان نسخه جهانی یونگ ...

|

بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است
بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است

محمودرضا رحیمی، کارگردان نمایش «روزی روزگاری سمنگان» با بیان اینکه هیچگاه از تئاتر و کارگردانی دور نبوده است، می‌گوید این نمایش تلفیقی از واقعیت و خیال است از آدم‌های محله‌ای که هر روز شاهد اتفاقاتی اجتماعی_خانوادگی و همچنین حمله موشک‌ها و جنگنده‌های دشمن هستند.

|

نظرات کاربران