در حال بارگذاری ...
از رادیو نمایش و رادیو تهران پخش می‌شود

قصه‌ای متفاوت از زندگی یک آزاده در «روشنای خانه»

در هفته پیش رو سریال جدید «روشنای خانه » با قصه‌ای متفاوت از زندگی یک آزاده جنگ تحمیلی از رادیو نمایش و رادیو تهران پخش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان این مجموعه رادیویی را هانیه نجفی به سفارش رادیو تهران نوشته و در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است .

« روشنای خانه » درباره افشین یکی از اسرای جنگ تحمیلی است که پیش از جنگ گذشته ی تاریکی داشته است .او پس ازاسارت به کشور باز می گردد و با نتیجه کارهای اشتباهش مواجه می شود و باید پس از تحمل سختی های اسارت ، خانواده را ازنو بسازد که در این بین با ماجراهایی تازه روبه رو می شود.

سعیده فرضی کارگردان این مجموعه رادیویی در این باره گفت:تمام تلاشم از نظر کارگردانی این بوده که چیدمان صداها کنار هم ، چیدمان خوبی باشد، و اینکه سعی کردم فضای داستان  تلخ نباشد و خوشبختانه هانیه نجفی هم به عنوان نویسنده قصه را تلخ ننوشت .

وی افزود : دراین سریال مجتبی طباطبایی در نقش اصلی «افشین » بازی می کند . نورالدین جوادیان، بهناز بستان دوست و صفا آقاجانی هم ازدیگر بازیگران اصلی هستند و نگین خواجه نصیر، عبدالعلی کمالی، مسعود زنوزی راد، سعید سلطانی، محمد آقامحمدی، معصومه عزیز محمدی نیز سایر نقش ها را برعهده دارند که البته نقش معصومه عزیز محمدی و مهدی آقامحمدی در این سریال بسیار شیرین و دلنشین است .

مجموعه «روشنای خانه» به نویسندگی هانیه نجفی،  کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، گویندگی احمد گنجی، صدابرداری محمدرضا محتشمی و افکتوری نازنین حسن پور از روز یکشنبه ساعت 22:30 از رادیو تهران پخش می شود و ساعت 1:00 بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران