در حال بارگذاری ...
حسن پورگل محمدی دبیر دومین دوره خبر داد؛

فراخوان جشنواره تئاتر مجازی تک بزودی منتشر می‌شود

حسن پورگل محمدی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر مجازی تک از انتشار فراخوان دومین دوره این جشنواره مجازی در شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، پس از برگزاری موفق نخستین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر مجازی تک که با شرکت 1466 اثر در اردیبهشت ماه سال 99 برگزار شد، این‌بار دبیر این جشنواره از انتشار فراخوان دومین دوره این جشنواره با هدف نمایش‌های تخصصی‌تر بصورت ویژه (تک پرسوناژ آیینی و سنتی) خبر داد.

به گفته حسن پورگل محمدی دبیر جشنواره بینالمللی تئاتر مجازی تک، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار بود بعد از برگزاری مراسم اختتامیه مجازی که در روز ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، مراسمی هم با حضور گروه اجرایی جشنواره، هیئت داوران و برگزیدگان بصورت حضوری با همراهی انجمن نمایش استان تهران و خانه تئاتر در آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی دراما برگزار شود اما متاسفانه به دلیل اینکه دبیرخانه جشنواره مورد سرقت قرار گرفت و بعد سارقان ساختمان آموزشگاه را آتش زدند، امکان برگزاری این مراسم وجود نداشت و به همین خاطر قرار است در مراسم افتتاحیه دومین دوره جشنواره به صورت حضوری از نفرات برگزیده دوره نخست تقدیر بشود.

پورگل محمدی در ادامه با قدردانی از افرادی که در این شش ماه صبورانه او و گروهش را همراهی کردند، افزوده: درصدد هستیم تا دومین دوره این جشنواره را بصورت منسجم‌تر و با حضور هنرمندان رشته تئاتر در بیش از ۶۰ کشور آغاز کنیم و ویژگی این دوره این است که علاوه بر فارسی‌زبانان، هنرمندان تئاتر در سایر کشورها نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

او در پایان رویکرد دومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر مجازی تک را همانند نخستین دوره «همدلی و همراهی کادر درمانی و پزشکی» عنوان کرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران