در حال بارگذاری ...
در رادیو نمایش

عزاداران حسینی «ع» در برنامه «تکیه» بررسی می‌شود

برنامه زنده «تکیه» رادیو نمایش، تا روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه شیوه عزاداران حسینی «ع» را روایت می کند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،مژگان فرزین تهیه کننده این برنامه رادیویی گفت: رویکرد برنامه زنده «تکیه» داستان محور است به این صورت که در آن داستان های قدیم و جدید درباره روضه ها و عزاداری های حضرت امام حسین «ع» روایت می شود.
وی ادامه داد : در این برنامه ما درباره عزاداری ها به ویژه عزاداری هایی که این روزها به صورت خانگی و با توجه به پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و همینطور درمورد افرادی که به دلیل کرونا نمی توانند در عزاداریها شرکت کنند،  حرف می زنیم .
این تهیه کننده رادیویی در پایان عنوان کرد : همچنین در این برنامه محیا ساعدی به عنوان خبرنگار از شکل عزاداری های جدید و خلاقیت هایی که این روزها در هیأت ها با توجه به رعایت دستورالعمل هایی بهداشتی انجام می شود برای شنوندگان رادیو نمایش می گوید و مرتضی شمس آبادی نیز هر روز یک بسته فرهنگی را در قالب کتاب، فیلم ، تأتر و شعر عاشورایی معرفی می کند.
برنامه رادیویی «تکیه» به تهیه کنندگی مژگان فرزین، گویندگی محی الدین تقی پور و نویسندگی مهدیه حسینی و مرتضی شمس آبادی  تا روز سه شنبه ، 11 شهریور ماه ، ساعت 9 تا 10:30 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران