در حال بارگذاری ...
همزمان با رونمایی پوستر؛

دست اندرکاران نمایش «غرب حقیقی» معرفی شدند

نمایش غرب حقیقی نوشته سم شپارد برای اجرا در تئاتر مستقل تهران توسط پرویز پرستویی تهیه شده و امید سعیدپور آن را کارگردانی می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر نمایش غرب حقیقی(True West) نوشته سم شپارد و ترجمه امیر امجد که تهیه کنندگی آن را پرویز پرستویی برعهده دارد و توسط امید سعیدپور کارگردانی شده از 30 شهریور ساعت 18.30 در سالن تئاتر مستقل روی صحنه می رود.
پوستر این نمایش را شاهین علوی طراحی کرده است. علوی که یکی از طراحان مطرح آذربایجان شرقی است و طراحی پوستر و بروشور نمایش های متعددی را در رزومه دارد ،مدیر هنری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، طراحی پوستر جشنواره تئاتر الف و مدیر هنری جشنواره تبریزیم را نیز در پرونده کاری دارد.
پوستر غرب حقیقی تازه ترین اثر این گرافیست است که برای اجرای این نمایش در تهران طراحی شده است.
بازیگران نمایش غرب حقیقی محمد چرختاب، امید سعیدپور و بیتا آزادی هستند.
مدیر اجرایی این نمایش سنا پورسعیدی، مدیر پروژه  میلاد مولوی، مدیر تولید علی سلیمانی، مدیر صحنه مجتبی درویش زاده و دستیاران کارگردان سیاوش محمدی و مهدی کریم زاده هستند.
طراحی صحنه این نمایش را هاله ذرخورد، طراحی نور را امیر پورحکمت، طراحی گریم را سامان مه ابادی، طراحی لباس را سینا ایرانپور بر عهده دارند و در این گروه ، دستیار نور فرهاد عبدی و دستیار گریم هانیه شعبانی همکاری می کنند.
آهنگسازی نمایش غرب حقیقی را فرهاد حق سالمی انجام داده است و گروه نوازندگان عطا قویدل(ساکسیفون)، امیرحسین هاتفی(پیانو)، فرهاد سلطانی(گیتار الکتریک)، فرهاد حق سالمی(چلو) موسیقی این نمایش را اجرا کرده اند.
طراح پوستر و بروشور را شاهین علوی، ساخت تیزر را محسن غمخوار،روابط عمومی زهرا شایان فر وعکاس این پروژه ساینا قادری هستند.
خرید اینترنتی بلیت های این نمایش در سایت تیوال ارائه شده و نمایش غرب حقیقی از 30 شهریور ماه ساعت 18.30 اجرای خود را در سالن تئاتر مستقل آغاز می کند.




نظرات کاربران