در حال بارگذاری ...
همزمان با بررسی اثر ژرژ سیمنون در«نقد و نمایش»

«دیوانه ای در شهر» در قالب نمایش رادیویی پخش می شود

این هفته در برنامه «نقد و نمایش »، مجموعه نمایشی «دیوانه ای در شهر» که بر اساس کتابی با همین عنوان اثر ژرژ سیمنون پلیسی نویس مشهور بلژیکی به صورت نمایش رادیویی ، تولید شده است ، از رادیو نمایش پخش و نقد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رادیونمایش، کتاب «دیوانه ای در شهر»، از کتب اولیه ماجراهای کمیسر مگره اثر ژرژ سیمنون پلیسی نویس مشهور بلژیکی است. این کتاب به شدت توصیفی است با اینحال اصلا خسته کننده نیست، و معمای مطرح شده به طور قانع کننده ای حل می شود. چیزی که در مورد مگره در کلیت داستان ها ، دوست داشتنی و متفاوت است این است که به نظر می رسد او تنها کاری که بلد است این است که به کافه ها برود و در عین حال معماها را حل کند! اما در این کتاب ماجرا جور دیگری رقم می خورد؛ در فصل اول مگره در تعقیب یک مظنون در قطار از ناحیه شانه زخمی می شود و سپس  طبق معمول خود را درگیر معمایی می کند که هیچ کس دیگری علاقه به حل آن ندارد.
این اثر مشهور توسط ندا محمودی در هفت قسمت به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده و رامین پورایمان کارگردان آن است و با حضور هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو هر شب در برنامه «نقد و نمایش» پخش و نقد و بررسی می شود.
نقد و نمایش به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور و کارشناسی واجرای مینو جبارزاده، نقد و بررسی رضا آشفته و فاطمه فلاح تا پایان هفته هر شب ساعت 22:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.




نظرات کاربران