در حال بارگذاری ...
در گفت و گو با دبیر جشنواره عنوان شد

تمدید مهلت ثبت نام سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان

آرش سهرابی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، آرش سهرابی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: بنا به درخواست هنرمندان تئاتر استان خوزستان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام در سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، مهلت ثبت نام تا تاریخ 31 شهریورماه 99 تمدید شد و کارگردانان و گروه های متقاضی می توانند تا این تاریخ فرم مربوطه را تکمیل و مدارک لازم را در سایت تئاتر خوزستان بارگزاری نمایند.

دبیر جشنواره افزود: تا کنون بیش از سی گروه نمایشی در سایت جشنواره ثبت نام و متون و مدارک مورد نیاز را ارسال کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند و امیدواریم تا پایان شهریورماه سایر گروه های متقاضی نیز مرحله اول ثبت نام در سایت جشنواره را انجام دهند.

آرش سهرابی اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد استانی کرونا در اول شهریورماه و طی نامه توسط مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شهرستان های استان دستور بازگشایی تالارهای نمایشی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و با الزام اخذ مجوز از مراکز بهداشت شهرستان ها و نظارت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمرین گروه های نمایشی صادر شده است و گروه های متقاضی جشنواره استانی می توانند تمرینات خود را آغاز نمایند.

سهرابی در ادامه گفت: گروه هایی که مرحله اول ثبت نام را انجام داده و کد رهگیری دریافت نموده اند تا تاریخ 24 آبان ماه 99 فرصت دارند مرحله دوم ثبت نام را در سایت تئاتر خوزستان انجام داده و 4 نسخه فیلم اثر نمایشی را دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان در پایان گفت: بازبینی فیلم آثار نمایشی از 25 تا 30 آبان ماه انجام می شود و فهرست آثار برگزیده روز 1 آذرماه اعلام و سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 12 آذرماه 99 در استان خوزستان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران