در حال بارگذاری ...
به مناسبت هفته دفاع مقدس

پویش مردمی «نذرخون» در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

ویژه برنامه پویش مردمی «نذرخون»، شنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۸، با رعایت اصول و نکات بهداشتی در محوطه باز فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای بهمن؛ این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با مشارکت و همکاری شهرداری منطقه 16 و سازمان انتقال خون اجرا می شود.
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16، باتوجه به کمبود ذخایر خونی به دلیل شیوع بیماری کرونا و نجات جان بیماران نیازمند به خون سالم، از عموم مردم مومن و همدل به ویژه شهروندان منطقه 16، برای شرکت در این طرح انسان دوستانه دعوت به همکاری می کند.
افراد واجد شرایط برای اهدای خون سالم و نذر آن به نام یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس می توانند به فرهنگسرای بهمن به نشانی؛ میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن 55058892 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

با حضور 40 مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

«در سوگ ریحان» و نمایش «خادم الزهرا (س)»
با حضور 40 مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

«در سوگ ریحان» و نمایش «خادم الزهرا (س)»

نمایش آیینی «خادم الزهرا (س)» همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با حضور مادران و دختران عضو کانون فاطره فرهنگسرای بهمن در تماشاخانه مبارک این فرهنگسرا روی صحنه می‌رود.

|

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

آخرین اجرای نمایش «بهشت در آتش» با حضور مـدیران شهری و فرهنگی، همراه با تقدیر از عوامل این نمایش در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

|

نظرات کاربران