در حال بارگذاری ...
پس از داریوش ارجمند

پنج روایتگر دیگر موسیقی نمایش «علمدار» معرفی شدند

پس از نام داریوش ارجمند به عنوان راوی؛ پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر به عنوان دیگر روایتگران «علمدار» معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، اجرای موسیقی نمایش عاشورایی علمدار با اهداف خیر خواهانه از اول مهر آغاز می شود.

آغازگر اجرای موسیقی نمایشی علمدار به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی داریوش ارجمند است؛ اجرایی که علاوه بر رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی به دلیل تهیه و نصب شیلد های محافظ در گروه نوازندگان ارکستر از اول مهر ماه  در تالار وحدت به روی صحنه می رود.
پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر دیگر روایتگران  «علمدار» هستند.
پروژه «علمدار» نوشته محمد رضا کوهستانی است که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و خوانندگی پوریا اخواص به رهبری بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم و طراحی حرکت علی براتی با اهداف خیرخواهانه با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت آنلاین با روایت افتخاری هنرمندان از ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می شود و کلیه درآمدهای آن از طریق موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه مناطق محروم روستایی و محلات کم بضاعت شهری در استان سیستان و بلوچستان می شود.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

در نشست «دنیای فانتزی» مطرح شد

دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی درست نیست
در نشست «دنیای فانتزی» مطرح شد

دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی درست نیست

در نشست تخصصی «دنیای فانتزی» با بیان این نکته که دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی دسته‌بندی درستی نیست، بر این موضوع تاکید شد که جشنواره‌ نمایش‌های عروسکی نباید تنها راه بقا و ادامه حیات هنرمندان تئاتری باشد که ابزار کارشان عروسک است.

|

در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) مطرح شد

صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها
در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) مطرح شد

صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها

اتابک نادری، در نشست خبری بخش هنرهای نمایشی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، تاکید کرد این رویداد با خروج از کلیشه‌ها، می‌تواند در راه صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها گام بردارد.

|

نظرات کاربران