در حال بارگذاری ...
در دو شبکه رادیویی به نمایش درمی‌آید

داستان بمباران فرودگاه مهرآباد در «ماجرای یک تصمیم»

چگونه بمباران فرودگاه مهرآباد زندگی عاشقانه زوج ایرانی را تغییر داد. این روزها سریالی رادیویی با عنوان «ماجرای یک تصمیم» از دو شبکه رادیویی نمایش و تهران پخش می شود که روایتگر داستان جدایی یک زوج جوان ایرانی در پی بمباران فرودگاه مهرآباد در آغاز جنگ تحمیلی سال ۵۹ است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مهرداد مهماندوست کارگردان مجموعه نمایشی رادیویی «ماجرای یک تصمیم » ضمن اعلام این مطلب گفت: چند روزی که در این سریال رادیویی «هفت قسمتی» روایت می شود از بمباران فرودگاه مهرآباد در سی و یکم شهریور ماه سال 59 آغاز شده و تا چهارم مهرماه همان سال ادامه می یابد .
وی ادامه داد : قصه ما قصه دو جوان به نام های مسعود و زهره است که با یکدیگر نامزد هستند و قصد دارند برای ادامه تحصیل به آلمان بروند و  درست در لحظه ای که برای خروج در فرودگاه مهر آباد حضور دارند بمباران هوایی اتفاق می افتد و آنها نمی توانند از ایران خارج بشوند چرا که جنگ آغاز شده و از همین جا اختلافات بین این دو شروع می شود تا جایی که سر آغاز جدایی بین آنها شده و سرنوشت هر کدام از آنها را به سویی می کشاند.
این کارگردان و هنرمند پیشکسوت رادیوادامه داد: جا دارد اینجا از الهام نظری و سینا عباسی نویسندگان این مجموعه رادیویی تشکر کنم چرا که نمایشنامه شیوا و تأثیر گذاری نوشته اند و البته هر نمایشی که تا به این لحظه از آنها کار کرده ام قابل دفاع و شنیدنی بوده است.
مهماندوست در پایان گفت : دراین نمایش بهادر ابراهیمی در نقش مسعود ، شیما جان قربان در نقش زهره و رضا عمرانی در نقش پدر زهره به ایفای نقش پرداخته اند، همچنین مهین نثری، شمسی صادقی ، کامیار محبی، محمد آقامحمدی،محمد پورحسن و تعداد دیگری از هنرمندان در این مجموعه رادیویی همکاری داشته اند.
 «ماجرای یک تصمیم» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری مجید آیینه و افکتوری نازنین حسن پور هر روز ساعت 1:00 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو تهران می رود ، این مجموعه رادیویی به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران