در حال بارگذاری ...
با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان استبهان

برگزاری کارگاه مقدماتی تئاتر خلاق با حضور نوید جعفری

کارگاه بازیگری تئاتر خلاق با توجه به متد بداهه سازی در مدت ۴ هفته در شهرستان استهبان با تدریس نوید جعفری بازیگر و کارگردان تئاتر فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، علی مستفیضی مدیر انجمن هنرهای نمایشی استهبان با اعلام این خبر افزود: این کارگاه به مدت 4 هفته در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه از ابتدای تابستان جهت برگزاری هماهنگی شده بود بیان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط ناشی از کرونا این کارگاه به تعویق افتاد که از آخرین هفته شهریور 99 اولین جلسه این کارگاه با حضور جمعی از علاقه مندان جوان و نوجوان شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد آغاز به کار کرد.

علی مستفیضی با بیان اینکه این کارگاه با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان و انجمن نمایش این شهرستان برگزار می شود افزود: جا دارد از همراهی هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی فارس و همچنین مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد استهبان قدردانی کنیم که این فرصت آموزشی را مهیا کردند.

مستفیضی در ادامه با اشاره به اینکه این دوره با عنوان دوره مقدماتی و استعداد یابی آغاز شده است افزود : دوره بعدی این کارگاه بصورت تکمیلی و پیشرفته تا پایان سال با حضور هنرمند گرامی نوید جعفری  برگزار خواهد شد

وی در خاتمه ضمن قدردانی از حضور نوید جعفری کارگردان و بازیگر تئاتر فارس به عنوان مدرس در این دوره افزود: این هنرمند ارزشمند تئاتر با تمام مشکلات و گرفتاری تدریس در این دوره را برعهده گرفته است و بی تردید با توجه به سوابق ارزشمند ایشان شاهد دوره ای پویا و قابل توجه خواهیم بودکه امد آن داریم این دوره های آموزشی بصورت مستمر و در طول سال ادامه پیدا کند




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید
با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید

نمایش «بی‌خوابی» به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین، کاری از هنرمندان شیرازی، به عنوان نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی دربندیخان عراق حضور پیدا کرد و موفق به کسب مقام دوم بهترین نمایش در بخش بین‌الملل شد.

|

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس شامگاه شنبه ۲۷ آبان در تالار حافظ شیراز برگزار شد و در بخش آثار خیابانی نمایش «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایش های «ایلخونی»، «تاوان»، «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و «روزهای اوج یک ...

|

نظرات کاربران