در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر دومین دوره جشنواره

داوران جشنواره تئاتر خیابانی حماسه نامداران معرفی شدند

امیر بدلی دبیر دومین جشنواره تاتر خیابانی حماسه نامداران‌ در احکامی جداگانه داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی حماسه نامداران را معرفی کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان شهرستان قرچک داوران دومین دوره جشنواره تئاتر استانی حماسه نامداران مشخص شدند.
امیر بدلی رییس کانون بسیج هنرمندان شهرستان قرچک و دبیر دومین جشنواره تاتر خیابانی حماسه نامداران‌ طی احکامی جداگانه محمود فرهنگ، رسول حق شناس و شهاب راحله را به عنوان داوران دومین جشنواره تاتر خیابانی حماسه نامداران معرفی کرد.

محمود فرهنگ نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر است که تدریس در دانشگاه و فعالیت در حوزه تئاتر دینی و همچنین مدیر دفتر تئاتر دینی را در کارنامه خود دارد.

رسول حق شناس بازیگر، نویسنده و کارگردان است او تالیف  10عنوان کتاب در حوزه هنرهای نمایشی و کارگردانی بیش از50 نمایش صحنه ای خیابانی و کودک، را در کارنامه خود دارد.

شهاب راحله بازیگر، کارگردان و از فعالان تئاتر کشور است که سابقه فعالیت های هنری از سال 1373 بطور مستمر، عضو هیئت مدیره کانون تئاتر خیابانی خانه تئاتر در دوره های مختلف را در کارنامه خود دارد. او هم اکنون رئیس هیئت مدیره کانون تئاتر خیابانی است.
دومین جشنواره تاتر خیابانی حماسه نامداران به همت کانون بسیج هنرمندان استان تهران و کانون بسیج هنرمندان شهرستان قرچک از اول تا هفتم مهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با حضور ۱۲گروه از سراسر استان تهران در شهرستان قرچک برگزار می ‌شود.




نظرات کاربران