در حال بارگذاری ...
رضا حامدی‌خواه پس از دیدن نمایش گفت:

«غرب حقیقی»؛ اجرایی خوش ریتم از متنی بسیار دشوار

رضا حامدی‌خواه که روز گذشته به تماشای نمایش غرب حقیقی نشست در پایان این اجرا گفت: امشب اجرایی خوش ریتم از متنی بسیار دشوار دیدم. این نمایش از ریتم درست و درک کاملی از متن برخوردار بود.

به گزارش ایران تئاتر رضا حامدی‌خواه که روز گذشته به تماشای نمایش «غرب حقیقی» به کارگردانی امید سعیدپور نشست در پایان این اجرا گفت: امشب اجرایی خوش ریتم از متنی بسیار دشوار دیدم. اجراهای متفاوتی از این نمایش دیده‌ام ولی این نمایش از ریتم درست و درک کاملی از متن برخوردار بود.
این کارگردان و مدرس تئاتر در بخش دیگر صحبت‌هایش به بازیگری روان و دلنشین گروه بازیگران اشاره کرده و افزود: سال‌ها در تبریز تدریس کرده‌ام و با توان بازیگران و دانش‌آموختگان تئاتر در این شهر آشنایم. این شهر بازیگران بسیار خوب و صاحب سبکی را به تئاتر معرفی کرده است. مسلما یکی از ویژگی‌های اجرای امشب بازی درست بازیگران آن است که کار یکدست و کاملی را در جهان معنایی متن نشان می‌دهند.
وی درباره دشواری نمایشنامه‌های غربی برای گروه‌های تئاتری که این آثار را اجرا می‌کنند گفت: معمولا این خطر وجود دارد که بچه‌های تئاتر پیش از درک درون مایه اثر نمایشی به ظاهر غربی کاراکترها می‌پردازند و آنقدر در این مسیر افراط می‌کنند که از درک اثر باز می‌مانند اما امشب شاهد اجرایی بودم که خودش را درگیر کلیشه‌های رایج برای نشان دادن جهان غرب نکرد.
رضا حامدی‌خواه در خاتمه  به کارگردان و بازیگران این نمایش تبریک گفت که با پرهیز از کلیشه‌ها نمایشی واقعی و درست از انسان معاصر ساخته‌اند.
نمایش «غرب حقیقی» با بازی محمد چرختاب, امید سعیدپور و شادی امیری هر شب حتی شنبه ها ساعت 18.30 در سالن تئاتر مستقل روی صحنه است و علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال خریداری کنند.




نظرات کاربران