در حال بارگذاری ...
با روایت مریم نشیبا

آهنگسازی اندرو لاکینگتون و اَلِکس هِفِس در رادیونمایش

هشتم و نهم مهرماه برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش، موسیقی فیلم «آسمان بین ما» و «نقشه فرار» را با اجرای مریم نشیبا پخش می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، «آسمان بین ما» فیلمی علمی تخیلی و رمانتیک است. فیلمی که پیتر چلسوم کارگردان فیلم آن را در سوم فوریه ۲۰۱۷ اکران کرد. فیلمی با موسیقی اندرو لاکینگتون که مخاطب را تا پایان فیلم بر صندلی میخکوب می‌کند.

بر اساس این خبر، «نقشه فرار» نیز یک فیلم مهیج با کارگردانی میکل هوفِسْترُم است که در سال 2013 به نمایش در آمد. موسیقی این فیلم به آهنگسازی  اَلِکس هِفِس است.این فیلم داستان تلاش مردی به نام رِی بِرسلین  را برای فرار از یک زندانِ فوقِ ایمنِ آمریکا را نشان می دهد که توسط بخش خصوص ساخته و اداره می شود.

بر اساس این خبر، برنامه «جعبه موسیقی » رادیو نمایش به موسیقی فیلم ها و سریال ها می پردازد و در حالی که داستان فیلم را در آن می شنوید با تحلیل و بررسی موسیقی نیز همراه هستید.

«جعبه موسیقی» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان ، شنبه تا چهارشنبه ساعت 1:30 دقیقه  از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 13:30 دقیقه از این شبکه رادیویی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران