در حال بارگذاری ...
آشا محرابی عنوان کرد؛

تأثیرگذاری بازی مجید حمزه در نمایش رادیویی «آن مرد»

آشا محرابی که همچنان حضور فعالی در رادیو نمایش به عنوان بازیگر و کارگردان رادیویی دارد از تأثیرگذاری بازی مجید حمزه درنمایش جدید رادیویی «آن مرد» گفت.

به گزارش ایران تئاتر، محرابی ضمن اعلام این مطلب افزود: آن چه که درروند تولید این نمایش رادیویی بسیار موثر بود حضور مجید حمزه به عنوان یکی از هنرمندان حرفه ای و پیشکسوت رادیویی در نقش اصلی این نمایش رادیویی است  که برای آن که بتواند در حین بازی تاثیر بیشتری بر صدا و سایر بازیگران داشته باشد با طراحی نقش دلقک بر روی یک ماسک و زدن آن بر صورتش  به ایفای نقش پرداخت.

وی ادامه داد: ماسک زدن مجید حمزه بر چهره اش، باعث شد تا  ایشان در زمان ضبط نمایش تغییر موثری بر صدای خود در مقابل میکرفون ایجاد کند و از طرفی به لحاظ تصویری بر سایر بازیگران اثر بگذارد تا آنجا که با باورپذیری کامل به ایفای نقش بپردازند.

محرابی خاطرنشان کرد: نمایش «آن مرد» که مجید حمزه  به عنوان بازیگر نقش اصلی یا همان دلقک در آن حضور دارد، برداشت آزادی از رمان «آن» اثر استیون کینگ است که توسط مریم تاجیک به صورت نمایش رادیویی نوشته و تنظیم شده است.داستان این رمان که در نمایش رادیویی تغییر کرده است درباره پسر بچه ای است که به دنبال قایقش که در جوی آبی افتاده به فاضلابی می رسد و در آنجا دلقکی او را به مجرای فاضلاب می کشاند.

این کارگردان رادیویی در پایان گفت: تهیه کنندگی نمایش تک قسمتی «آن مرد» که به تازگی در رادیو نمایش تولید شده و طی هفته های آینده از مجموعه «پشت سایه شب»  پخش می شود را فرشاد آذرنیا برعهده دارد و مونا صفی ، سیما خوش چشم، مجید حمزه ، سعیده فرضی ، اکبر ملایی ، احمد گنجی، رویا فلاحی و مهرخ افضلی نیز از بازیگران آن هستند.

علاقه مندان به نمایش های ژانر وحشت می توانند مجموعه رادیویی «پشت سایه شب » را جمعه ها ساعت 23:15 دقیقه از رادیو نمایش دنبال کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی جشنواره فجر

آشا محرابی: تله‌تئاتر از روزهای اوج خود فاصله گرفته است
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی جشنواره فجر

آشا محرابی: تله‌تئاتر از روزهای اوج خود فاصله گرفته است

آشا محرابی، هنرمند شناخته شده تئاتر، تلویزیون و سینما که به عنوان عضو هیئت انتخاب، نمایش‌های تلویزیونی رسیده به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر را دیده است، باور دارد این گونه نمایشی، از روزهای اوج خود فاصله گرفته و نیاز است با استفاده از دانش و تجربه متخصصان و هنرمندان ...

|

نظرات کاربران