در حال بارگذاری ...
با اجرای نمایش «کدو قل قله زن»

آئین افتتاح سالن نمایش تئاتر آبان برگزار می‌شود

سالن تئاتر آبان از تاریخ جمعه ۱۱ مهرماه با نمایش «کدو قل قله زن» به کارگردانی سینا نورائی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر سالن تئاتر آبان که به تازگی به چرخه تئاتر کشور افزوده شده است، از تاریخ جمعه 11 مهرماه با نمایش کدو قل قله زن به کارگردانی سینا نورائی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی افتتاح خواهد شد.
نورائی که پیش ازاین نمایش های متعددی در زمینه تئاتر کودک و نوجوان به روی صحنه برده است ، این بار نمایش شاد و موزیکال کودکانه کدو قل قله زن را در تماشاخانه تازه تاسیس تئاتر آبان به صحنه خواهد برد.
عواملی که نورائی را در اجرای این اثر نمایشی همراهی می کنند عبارتند از بازیگران: آنا نمکچیان،مینا ابراهیمی تنها، حانیه رستگاری ،سینا نورائی و اشکان رحیمی. طراح لباس : آنا نمکچیان . عکاس: غزاله گل گذار و طراحی صحنه و دکورنمایش  نیز بر عهد نورائی می باشد.
نمایش شاد و موزیکال کدو قل قله زن در تاریخ 11 مهرماه اجرای آغازین خود را بر صحنه خواهد داشت وادامه اجراهای خود را پس از ایام شهادت ، مجددا درتئاتر آبان از سر خواهد گرفت.
تئاتر آبان (خانه هنر آبان ) واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی) ، خیابان سپند پلاک 72 است. وعلاقمندان جهت تماشای این نمایش می توانند از تاریخ 11 مهرماه به سالن نمایش تئاتر آبان مراجعه نمایند.




نظرات کاربران