در حال بارگذاری ...
سید محمد موسوی کارگردان اثر خبر داد

نمایش‌نامه خوانی «اولین باری که اومدی خونه مون» در بیرجند

نمایش‌نامه خوانی «اولین باری که اومدی خونه مون» به کارگردانی سید محمد موسوی ، نوشته ی یونس صحرا رو به همت هنرسرای رباب بیرجند و انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در موسسه ی فرهنگی هنری رباب بیرجند اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی، اجرای نمایش‌نامه خوانی «اولین باری که اومدی خونه مون» به کارگردانی سید محمد موسوی ، نوشته یونس صحرا رو به همت هنرسرای رباب بیرجند و انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در موسسه فرهنگی هنری رباب بیرجند به روی صحنه خواهد رفت.

سید محمد موسوی با بیان این خبر در گفت و گو با ایران تئاتر اضافه کرد: اجرای این نمایشنامه خوانی از دهم لغایت چهاردهم مهر ماه 1399، هرشب ساعت 19 به مدت پنج شب در موسسه فرهنگی هنری رباب پذیرای علاقه مندان می باشد.

موسوی در ادامه درباره حال و هوای قصه ی نمایش گفت: موضوع نمایش در مورد زود قضاوت کردن است، معصومه دختری که همراه خواهر و دامادشان زندگی می‌کند. در راه دانشگاه موبایلی پیدا می‌کند و با صاحب موبایل در کوچه ی منزلشان قرار می‌گذارد. در همان لحظه پلیس سر می‌رسد و از ترس پلیس به داخل خانه ی معصومه می آیند و خواهر و شوهر خواهرش سر می‌رسند.  معصومه و یوسف ( صاحب موبایل ) را با هم می‌بینند و...

در این اجرا سجاد عباسی، زهره اسلامی، سعیده زه گر، جواد قادری، محمدرضا مرصعی، راحله آسوده، فاطمه شماعیل زاده، ابولفضل خدا دوست به نقش خوانی می پردازند.




مطالب مرتبط

پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت
پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت

با پایان رقابت و اجرای 8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی طی مراسمی آثار و هنرمندان برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و نمایش «فخرالزمان» به کارگردانی مهدی مسروری و نمایش «دودوتاچهارتا» به کارگردانی محمد نخعی در بخش صحنه‌ای به جشنواره منطقه‌ای ...

|

دیدار کاظم نظری با اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های نمایشی خراسان جنوبی

دیدار کاظم نظری با اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های نمایشی خراسان جنوبی

کاظم نظری، در سفر به بیرجند، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های هیئت‌مدیره انجمن نمایشی خراسان جنوبی، وعده داد که در راستای حل مشکلات و رفع موانع هنر نمایش در این استان، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

|

نظرات کاربران