در حال بارگذاری ...
با توجه به خیز مجدد بیماری کرونا

جشنواره استانی تئاتر خیابانی افلاکیان به تعویق افتاد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد: با توجه به خیز مجدد بیماری کرونا و حفظ سلامت مخاطبین، زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ در جلسه برنامه ریزی جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد: با توجه به خیز مجدد بیماری کرونا و حفظ سلامت مخاطبین، زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان به تعویق افتاد.

سیدعلی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: با توجه به تولید اثری که توسط گروه های منتخب انجام گرفته، هزینه ورودی جشنواره به مبلغ 10 میلیون ریال به گروه ها و با شرط و تعهد اجرای عمومی پرداخت می شود.

وی با تاکید بر این که اجرای عمومی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی شهرستان ها انجام خواهد شد، تصریح کرد: زمان برگزاری جشنواره را نیز متعاقبا اعلام خواهیم کرد.
گفتنی است 7 اثر به جشنواره راه یافته است که از این تعداد بیرجند 2 اثر، بشرویه 2 و  قاین، نهبندان و طبس هر کدام یک اثر داشتند.

نمایش های "حبیب"، "دلتنگی"، "غواص خدا نیست"، "گزارش یک تابوت"، "تمارضی برای شیرین"، "کاخ ریاست جمهوری" و "روبیک" از جمله آثار منتخب جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان هستند.




مطالب مرتبط

پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت
پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت

با پایان رقابت و اجرای 8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی طی مراسمی آثار و هنرمندان برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و نمایش «فخرالزمان» به کارگردانی مهدی مسروری و نمایش «دودوتاچهارتا» به کارگردانی محمد نخعی در بخش صحنه‌ای به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران