در حال بارگذاری ...
قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی:

امیدوارم تعطیلات یک‌هفته‌ای ادامه‌دار نباشد

قادر آشنا در رابطه با تعطیلی یک هفته مراکز تئاتری شهر تهران اظهار امیدواری کرد که بعد از تعطیلات پیش رو شاهد بازگشایی مجدد سالن‌های تئاتری باشیم.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تسنیم، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تائید تعطیلی یک‌هفته‌ای تئاتر در شهر تهران  گفت: زمان تعطیلی تئاتر مطابق با ابلاغ استانداری تهران یک هفته بوده و امیدواریم بعدازآن ادامه پیدا نکند.
وی در ادامه با اشاره به فراهم شدند شرایط مناسب برای اجرا های تئاتر در ایام کرونا عنوان کرد: ما تا جایی که بتوانیم شرایط را برای اجرای نمایش و مخاطبان فراهم کردیم اما این بستگی به مخاطب تئاتر دارد که تا چه اندازه استقبال کند، از طرفی ما هرچه به جلو رفتیم ترس مخاطبان ریخته شد و تعداد هنرمندان و مخاطبان تئاتر رفته‌رفته بیشتر شده و تقاضاها نیز برای اجرا در سالن‌های مختلف هم افزایش پیدا کرد.
آشنا همچنین در خصوص رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی نیز خاطرنشان کرد: ما تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم و تا جایی که اطلاع دارم فردی از گروه هنرمندان مبتلا به بیماری کرونا نشده و شرایط برای سلامتی این عزیزان کاملاً ایمن بوده است، با این‌حال ما تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کروناییم و در صورت ابلاغِ تعطیلی تئاتر، این اتفاق می‌افتد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران