در حال بارگذاری ...
امین رهبر دبیر جشنواره خبرداد:

آثار راه یافته به «راویان حماسه» از رادیو پخش می‌شود

آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره «راویان حماسه» از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر  امین رهبر دبیر جشنواره «راویان حماسه» ضمن اعلام این مطلب افزود: این جشنواره در دو بخش نمایش های رادیویی و روایتگری برگزار شده است که از هر بخش ده اثر به مرحله نهایی راه پیدا می کنند و در نهایت این بیست اثر، آبان ماه امسال از آنتن رادیو نمایش پخش می شود وعلاوه بر این با عوامل منتخب نیز در برنامه های پرمخاطب رادیو نمایش گفت و گو خواهد شد.
وی ضمن اعلام حضور پررنگ هنرمندان رادیو نمایش و معاونت صدای استان ها ، ادامه داد: طبق برآوردهای تعیین شده در رادیونمایش به راه یافتگان بخش مسابقه راویان حماسه کمک هزینه ای داده خواهد شد و پیش از این هم تمام امکانات صوتی رادیو نمایش در اختیار شرکت کنندگان قرار داشت تا آثار خود را ضبط و به جشنواره ارسال کنند .
دبیر جشنواره «راویان حماسه»  در پایان گفت : رادیو نمایش برای آشنایی بیشتر مخاطبان ،  برنامه راویان حماسه را به مدت دو هفته به صورت زنده به روی آنتن  برد و در اینجا باید بگویم که این شبکه رادیویی درجشنواره «راویان حماسه» بسیار قدرتمند و تأثیرگذار عمل کرده است .




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با دبیر بخش رادیوتئاتر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

امین رهبر: اولویت اصلی انتخاب آثار، کیفیت آن‌ها بود
گفت‌وگو با دبیر بخش رادیوتئاتر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

امین رهبر: اولویت اصلی انتخاب آثار، کیفیت آن‌ها بود

امین رهبر، دبیر بخش رادیوتئاتر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می گوید آثار حاضر در بخش رادیوتئاتر جشنواره تئاتر فجر از نظر محتوا با شعار جشنواره همخوان هستند اما لازمه و  اولویت اصلی انتخاب آن‌ها کیفیت‌شان بوده است.

|

نظرات کاربران