در حال بارگذاری ...
از مورگان فریمن تا جان مالکوویچ

ستارگان سینما در یک برنامه نمایشنامه خوانی

مورگان فریمن، جان مالکوویچ و زاکاری کوئینتو در یک مجموعه نمایشنامه خوانی آنلاین از آثار نویسندگانی چون دیوید ممت و گور ویدال حضور خواهند داشت.

به گزارش ایران تئاتر ونسا ویلیامز،متئو برادریک، پل مسکال نیز در برنامه هفتگی نمایشی «اسپاتلایت» شرکت خواهند داشت. این برنامه در وب سایت «بست شو» که به تازگی برای  برادوی راه اندازی شده است، پخش می‌شود.
تمام این برنامه‌ها به صورت مجزا با کارگردانی چهره هایی چون دیوید ممت، فلیسیا راشد، دانیل سولیوان اجرا خواهند شد.این مجموعه از روز چهاردهم اکتبر تا  دهم دسامبر در این وب سایت پخش می‌شود. و بلیت تماشای برنامه با قیمت پنج دلار عرضه خواهد شد.
 نمایش «بهترین مرد» اثر گور ویدال به کارگردانی  مایکل ویلسون با هنرنمایی مورگان فریمن،  جان مالکوویچ، زاکاری کوئینتو اجرا خواهد شد.
سپس نمایشنامه «این جوانی ماست» نوشته کنت لونرگان(کارگردان و فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس مشهور سینما) با بازی لوکاس هج و پل مسکال اجرا می‌شود.
از دیگر نمایشنامه‌هایی که در این برنامه تولید خواهند شد می‌توان اشاره کرد به «دایی وانیا» نوشته آنتوان چخوف که نیل لابوت اقتباس کرده است و «ازدواج بوستون»، «نژاد» نوشته دیوید ممت.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند
گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند

نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر» که در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت، می‌گوید این نمایشنامه و اجرا بر اساس ایده کلاژ و نقاشی شکل‌ گرفته و تکنیکی مؤثر در نمایش «سه خواهر» است و در طول نمایش انگار کلاژی را می‌بینیم که در ذهن مخاطب داستانی را روایت می‌کند.

|

نظرات کاربران