در حال بارگذاری ...
تا هشتم آبان ماه

مهلت شرکت در جشنواره تئاتر کوتاه کیش تمدید شد

با توجه به پاندمی ویروس کرونا مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی سومین جشنواره ملی«تئاتر کوتاه کیش» تا هشتم آبان ماه تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش: با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تمرین تئاتر و درخواست جمعی از هنرمندان، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی سومین جشنواره ملی«تئاتر کوتاه  کیش» تا هشتم آبان ماه تمدید شد.
هنرمندان متقاضی حضور در جشنواره تئاتر کوتاه کیش، حداکثر تا 8 آبان99 فرصت دارند فرم شرکت در سومین دوره‌ «تئاتر کوتاه کیش» را روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی kishtheaterfestival.ir به صورت آنلاین تکمیل کرده و تا 8 آبان، نسخه نهایی فیلم اجرای خود را به شکل فیزیکی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.
«نمایش‌های ساحلی»، «نمایش های کافه‌ای»،«طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب» و «عکاسی» ، بخش‌های رقابتی این دوره‌ جشنواره تئاتر کوتاه کیش هستند.
سومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، برای سومین سال متوالی در آذر امسال با هدف ” حمایت و تقویت جایگاه تئاتر کوتاه، هویت بخشی به نمایش های کافه ای و ساحلی و حمایت از طرح ها و ایده های خلاق نمایشی” در جزیره کیش برگزار می کند.




نظرات کاربران