در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

باید ذائقه مردم را نسبت به نمایش حساس کنیم

ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در دیدار با هنرمندان تئاتر استان گفت: باید ظرفیت تئاتر استان به درستی توسط هنرمندان تئاترمعرفی شود و ذائقه مردم را باید نسبت به نمایش حساس کنیم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی در این نشست که با حضور بیش از 30نفر از هنرمندان مطرح تئاتر استان برگزار شد افزود: ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تلاش خودر ا انجام می دهیم تا مشکلات هنرمندان تئاتر استان  به حداقل  برسد.

شریفی اظهار داشت: شهرستان های استان نیز در اولویت برنامه های کاری ما است و تلاش خواهیم کرد در اولین فرصت مشکلات هنرمندان تئاتر در شهرستان های استان نیز مرتفع شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: ظرفیت تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با برخی از استانهای بزرگ کشور برابری می کند و باید هنرمندان و گروهها و مجریان اعتماد بیشتری به هم داشته باشند.

تئاتر کمتر از هنر های دیگر نیست و  ما با ید با کمک یکدیگر تلاش کنیم تا  با فعالیت در زمینه تئاتر با رعایت پروتکل های بهداشتی  و گذر از این وضعیت کرونا فعالیت های حوزه نمایش را اجرایی کنیم

شریفی افزود: باید اکنون با وجود این بیماری همه گیربرای تئاتر احساس خطر کرد و از اکنون برنامه ریزی کنیم ما باید برای تئاتر در شرایط کنونی برنامه ریزی کنیم و بنده نیز کمک حال این هنر والا باشم.

 به گفته وی : تفاهم نامه در خصوص حمایت از جشنواره تئاتر استان ، حمایت از انجمن نمایش استان ،آموزش حرفه ای تئاتر ، کمک به  پورتال ، کمک به تولید تئاترو  کمک به تماشاخانه تئاتر جمعا نزدیک به 100 میلیون تومان  از سوی از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  به استان ارسال شد که امضا و به تهران ارسال شده است که انشالله با پیگیری انجمن هنرهای نمایشی و تلاش ماعملیاتی شوند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، در این نشست هنرمندان تئاتر مشکلات خود در عرصه هنرهای نمایشی را مطرح کردند و برخی از هنرمندان راهکار های برای رفع این مشکلات را ارائه دادند.




مطالب مرتبط

با حضور 480 گروه نمایشی

«جشنواره‌های تئاتر استانی»، با حضور 5719 هنرمند، رکورد زد
با حضور 480 گروه نمایشی

«جشنواره‌های تئاتر استانی»، با حضور 5719 هنرمند، رکورد زد

بر اساس آمار منتشر شده، 480 گروه نمایشی و 5719 هنرمند، در 32 جشنواره تئاتر استانی و منطقه‌ای که از 6 آبان تا 3 آذر 1402 برگزار شد، حضور داشتند. این عددها، نشانگر شکسته شدن رکورد مشارکت در این رویداد بزرگ هنرهای نمایشی کشور است.

|

دبیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان مطرح کرد

رضا یاوری: تئاتر زنجان در حال پوست‌اندازی است
دبیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان مطرح کرد

رضا یاوری: تئاتر زنجان در حال پوست‌اندازی است

رضا یاوری، هنرمند تئاتر زنجان و دبیر اجرایی سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر این استان، با تاکید بر اینکه از سال ۹۷ تئاتر زنجان در حال پوست‌اندازی است، می‌گوید برگزاری کارگاه آموزشی با حضور استادان مجرب باعث رشد و جهش قابل‌توجهی در تئاتر استان خواهد شد.

|

چراغ جشنواره‌های استانی در تبریز روشن شد

چراغ جشنواره‌های استانی در تبریز روشن شد

سی‌وپنجمین دوره جشنواره‌های تئاتر استان‌ها در تبریز با حضور هنرمندان آذربایجان شرقی، در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی آغاز شد و ۳۲ جشنواره استانی با حضور ۴۰۰ نمایش و هزاران هنرمند از سراسر کشور از ۶ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

|

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی مطرح کرد

کوروش زارعی: حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی خواهد کرد
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی مطرح کرد

کوروش زارعی: حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی خواهد کرد

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، در دیدار با فعالان تئاتر بچه‌های مسجد و فعالان تئاتر حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری وعده داد که حوزه هنری در حد توان خود از هنرمندان استان‌های فعال در حوزه تئاتر حمایت خواهد کرد.

|

نظرات کاربران