در حال بارگذاری ...

«شمارش معکوس» برای اجرا در تماشاخانه مهر آماده شد

نمایش «شمارش معکوس» به کارگردانی محمد کاظم‌تبار با پایان تمرینات خود آماده اجرا شده است و به زودی با پایان محدودیت‌های کرونایی در تماشاخانه مهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش «شمارش معکوس» به نویسندگی رسول نقوی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار تمرینات خود را پشت سر گذاشته و به زودی در تماشاخانه مهر روی صحنه می‌رود.

این نمایش که قرار بود از 22 مهر اجراهای خود را آغاز کند با اعمال محدودیت‌های تازه کرونایی در انتظار است تا بار دیگر تماشاخانه‌های تئاتر برای میزبانی از نمایش‌ها و علاقه‌مندان به هنر تئاتر بازگشایی شود.
سامان شکیبا، آساره هداوند و علی حیدری در نمایش «شمارش معکوس» که ژانر اجتماعی دارد به عنوان بازیگر حضور دارند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است:« سال آخر نذر آرزوست ، رضا برای این روز برنامه‌های ویژه‌ای داره و آرزو ، آرزو می‌کنه که جلوی رضا شرمنده نشه .....».
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مشاور کارگردان: محسن سلیمانی، دستیار کارگردان: مهدی کریمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید : علی کاظم تبار، طراح نور: حسین نادری، مسئول فنی: سینا صبحی، مدیر صحنه: امین شفیعی، منشی صحنه: باران جلال زاده، طراح صحنه: صوفیا کریمی، گریم: مرتضی حیدری آل کثیر و روابط عمومی: امین سلیمانی اشاره کرد.
 




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران